Wie kan ons helpen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MissACEEB, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Namens mijn vriendin, die geen internet heeft(en wilt):

Verschillende positieve testen gehad, maar wel zalm kleurig verlies...Vanmorgen ook rugpijn en een ongesteld gevoel..
    Inmiddels is dit over gegaan tot helder rood verlies...Ze heeft echter geen echte buikpijn oid...
    Morgen krijgt ze(met 5 weken) een echo om te kijken of er nou wel of niet leven is...
    Toch zouden we graag jullie ervaringen horen met deze verschijnselen...
    Ik zit zo in de rats voor haar .. is dit nou een mk of niet..... Ze zweeft er nu tussen in, mk of toch gewoon een kindje?
    Bij de geboorte van haar 2e kindje is gebleken dat het in het hele begin een 2ling was, omdat er een 2e placenta bij zat... kan het nu weer zo zijn? Dat 1 kindje het niet heeft voortgezet? Testen blijven namelijk nog steeds zwanger aangeven, ondanks rood verlies dus...

Zou fijn zijn om jullie reacties te lezen....Bedankt...

2. Happymommy84

Happymommy84 Niet meer actief

Ik ben benieuwd naar de reacties, je vriendin zal zich vast heel naar voelen nu. Ik hoop op goed nieuws morgen...

3. mam1985

mam1985 Actief lid

6 apr 2010
    232
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het een aantal keer vroeg mis gegaan, en die keren waren mijn testen ook vrijwel meteen (bijna) negatief.
    Nu ook bloedverlies +grote prop gehad, en testen bleven ook positief alleen klein beetje lichter. Echo gehad en er zat inderdaad nog een kindje.
    Hopelijk goed nieuws voor je vriendin morgen!

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Bloedverlies hoeft niet altijd foute boel te betekenen! Dus ik ga duimen dat het nog steeds goed zit!

Wil nog wel zeggen dat je niet zo veel zal zien op de echo met 5 weken morgen! In 9 v/d 10 gevallen zal er nog geen vrucht te zien zijn, laat staan een kloppend hartje!
    Wellicht kan ze de echo een week of 2 verlaten. Met 7 weken is er bijna altijd wel een vrucht met kloppend hartje te zien!

Succes voor je vriendin

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik duim voor je vriendin.. heb alleen zelf slechte ervaring met dit soort dingen...

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    het kan alle kanten op gaan...veel succes

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, zou het niet weten...sterkte in elk geval voor je vriendin.... hoop dat het allemaal goed zit..

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

mijn ervaring is ook mk, maar je weet het nooit

Deel Deze Pagina