Ik heb gisterenmiddag een zwangerschapstest van big bazar gedaan waarop een licht streepje kwam. Echter was het moeilijk te zien of deze ook roze was. Net heb ik weer een test van big bazar gedaan. Het streepje is nu iets duidelijker en ook echt roze. Zijn deze testen betrouwbaar? Ik heb geen idee hoeveel dpo ik nu ben
Ja hoor, als hij oploopt en duidelijk roze is op een BB-test ben je net zo zwanger als op elke andere test waarbij dat gebeurd. Mogen we op een fotootje mee kijken?
Op de tweede foto zie ik inderdaad een lijntje, hoop dat die mooi gaat oplopen. Volgens mij is de big bazaar juist iets minder gevoelig, dus is een streep echt een streep.
Ik kreeg het moeilijk op de foto want het venstertje weerkaatst het licht. Ik ga morgen ochtend weer testen. De test was trouwens niet met ochtendurine
ze lijken wel een beetje op elkaar. alleen hebben de testen van de action voor elk streepje een apart venster en bij die van big bazaar staan ze in 1 venster.
fijn dat jullie ze ook zien. soms denk ik dat ik te graag streepjes wil zien dat ik overal streepjes ga zien haha
Ik heb net 2 testen gedaan met dezelfde urine. Op de test van big bazar weer een mooi streepje. Maar op de test van action een echte tuurstreep. Is action minder gevoelig dan die van big bazar? Of is die van big bazar toch vals positief
Ik heb mijn twijfels bij bb testen. Maar als jij streepjes hebt die oplopen dat zal de test niet vals positief zijn. Deze test is gevoeliger dan kv, action en andere testen. Ik zie standaard een streepje op deze testen staan. Nogmaals, als het streepje roze is en oploopt bij jou, dan neem ik aan dat je zwanger bent. Je hebt ook op action een streepje zeg je. Dus hopen op een mooie oploop van de testen.
Dat is niet zo fijn dan die big bazar testen. Ik heb inderdaad ook een streepje op de action test dus ik heb nog hoop. Ik denk dat ik vanmiddag nog een action test doe. Ik test in de middag namelijk altijd duidelijker dan in de ochtend. Geen idee hoe dat kan
Dat hebben meer mensen hoor!! Ik zeg niet dat de test bij jou vals is hè. Dat je action ook een streepje geeft, vind ik zeker positief! Overigens zijn de ovulatie testen van bb wel weer heel fijn. Ik denk eerlijk gezegd dat de bb testen zeer gevoelig zijn en al snel een streepje kunnen laten zien, terwijl andere testen nog blanco zijn. Dus gewoon even blijven doortesten. Ik duim voor je!
Ik moet even wachten tot mijn man thuis is want de camera van mijn telefoon wil ineens niet meer scherpstellen. Ik zal vast weer op een verkeerde knop hebben gedrukt. Ik kon het niet laten om net een kruidvat test te doen. Niet slim want ik was nog geen uur daarvoor naar de wc geweest. Zelfs de controle streep was nu erg licht maar zag toch ook een 2e lichte streep ik ben nog niet overtuigd maar ik heb goede hoop