Ja wel hoor ook deze muts is na 5x zwanger te zijn geest nu ook onzeker en weet niet wat ik met de testen aan moet. Ik heb gisteren getest met de leidapharm en ik zag een heel licht streepje. Vanmorgen nog zo'n zelfde test gedaan en wederom zie ik een licht streepje. Om zeker te zijn net de clear blue digitaal gehaald en deze geeft aan niet zwanger 😯 willen jullie eens meekijken of jullie wat zien op de andere test? Bedankt ! Liefs mommy5 Laatste test heb ik wat gespeeld met kleur intensiteit
Ik zie volgens mij wel een lijntje ook op de bovenste. Ik lees overal dat die CB pas positief geven bij een flinke hoeveelheid hcg. Hoever zit je nu in je cyclus? Als ik jou was zou ik de kruidvat 2 voor 5 halen die schijnen heel gevoelig te zijn en dan morgen nog eens testen. Succes!!
Ik heb geen idee hoe ver ik ben. Vorige maand gestopt met de pil. Daarvoor had ik altijd een cyclus van 28 dus zou morgen mijn nodig zijn.
Ik zie wel een lijntje, hopelijk loopt hij op! Ik lees overal dat hcg elke 2 dagen verdubbelt dus ik zou nu even 2 dagen wachten voor je weer test.
Ik zie wel een roze streep, maar die is in mijn ogen een stuk breder dan de controlestreep. Ik zou inderdaad een Kruidvat 2 voor 5 halen en daarmee opnieuw testen.
Ik zie wel wat, maar het lijkt erg vlekkerig, misschien opgehoopte kleurstof? Ik zou even een nieuw testje proberen! Hoop dat die duidelijk uitslaat
Ik zie een roze vlek en geen streep. De vlek is ook breder dan de controlestreep. Volgens mij is deze test minder gevoelig dan de cb met indicator dus ik denk dat je even een ander merk test moet doen voor de zekerheid. In mijn ogen is de getoonde test negatief.