En nu? Ben een leek betreft ovulatietesten. Had nu daarom ook die dure testen gebruikt met smiley, wilde mijn vriend graag. Elke avond seks of om de dag? Ik weet het gewoon niet meer. Deden het normaal om de dag rond mijn eisprong. Begin de moed ook even te verliezen en ben er te veel mee bezig.
Als je test positief is heb je binnen 24 tot 48 uur ip je eisprong. Dus ik zou t vandaag en morgen gezellig maken. En nog even doortesten of je ovulatietest weer negatief wordt.
En snap ik wel na een jaar! Dat is ook een lange tijd. Ik hoop dat de testen wat helpen bij t timen en je snel zwanger mag zijn x
Baal alleen want morgen en overmorgen heb ik avonddienst. Zaterdag geen seks? Of is dat te veel. Jep, deze ronde nog en dan helaas langs de huisarts.
Ik zou vandaag, morgen en overmorgen doen. Als je avonddienst hebt kun je toch in de ochtend of nacht ofzo seks hebben? Als de timing bij ons niet uitkomt dan zeg ik tegen mijn vriend dat hij me s'nachts maar wakker moet maken ofzo.
Ik zou dan ook proberen voor je dienst eventueel of daarna seks te hebben. Maar als je vanavond seks hebt en dan vrijdagnacht zit je opzich goed hoor. En zaterdag kan je kijken of t "uitkomt". Ik snap je gevoel echt heel goed maar meer dan je best kan je niet doen. En da's indd een hele stap, maar wellicht kan je met een klein beetje hulp weet door meis! X
Zelf zou ik zeggen om de dag meeste zaad leeft lang zat meestal ,Maar omdat je al wat langer bezig ben of anderhalve dag ertussen en een keer sochtens nog een beetje spontaan Vooral doen waar jij je prettig bij voelt doe ik ook anders ga ik denken dat ik me kans heb verschoten .