willen jullie meekijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MoniqueV89, 29 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoniqueV89

3 sep 2015
    77
    0
    0
    zzp er schoonheids en pedicure salon
    Enschede
    Hallo meiden,

Ik heb deze maand weer ovutestjes gedaan,
    De afgelopen dagen lopen ze mooi op, heb het idee dat ze gisteren echt net zo donker waren als de controle lijn en dat de test van vandaag alweer ietsje lichter is. Ik heb de afgelopen 3 maanden nog geen positieve ovulatie test gehad en mijn cyclus was vorige maand helemaal van slag, heb het idee dat mijn lijf het nu weer 'doet'.
    wat is jullie mening over de testjes. Is mijn piek gisteren geweest of moet de test nog meer knallen?

Bijgevoegde bestanden:

2. MoniqueV89

3 sep 2015
    77
    0
    0
    Enschede
    Niemand 😯?

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik zou deze nog niet als positief beschouwen, de controlestreep en teststreep zijn nog niet even donker.

4. drukkemoeder

drukkemoeder Actief lid

14 mrt 2012
    150
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die van gister is behoorlijk donker. Heb helaas geen ervaring met deze strips.

5. MoniqueV89

3 sep 2015
    77
    0
    0
    Enschede
    Die van gisteravond was na 10 minuten echt net zo duidelijk als de controle streep, maar bij sommige zie ik dat de test streep echt een heel mega vet streepje is. Dus daar twijfel ik, ik ga vanavond nog een keer testen! Heb even foto van dichtbij gemaakt. De onderste test is van vanmiddag rond half 2

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina