Ik hoor vaak over een tweede ei? maar mijn vraag is eigenlijk wat houdt dat in? Ik heb zoals altijd netjes mijn eitje gehad op dag 17 van mijn cyclus, alle symptomen waren aanwezig en ff gaf hem netjes aan. maar nu ontdek ik net "draderig eiwit" na het afvegen? moet dit dan mijn tweede eitje betekenen en is het verstandig om extra te gaan klussen op dit moment? ben erg benieuwd...... groetjes pat
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. Het lijkt me wel dat een eventueel tweede eitje, gelijk springt met het eerste eitje. De eitjes gaan rijpen door dat luteine-hormoon (of hoe heet het ook alweer), dus ik denk dat een tweede eisprong altijd zou moeten zijn rond de tijd dat het eerste eitje ook is gerijpt en gesprongen.
hmm.... zou het dan kunnen dat het innestelingslijm is? ik zit precies een week na het eitje....... groetjes pat
Ik heb net op ff gelezen dat er vrouwen zijn die voor hun nod slijm verliezen dat op eggwhite lijkt dus..... dan zullen de wel gauw komen
Ok, dat had ik dus ook een paar dagen geleden en ik denk dat m'n ongi nu wel gaat doorkomen. Ik verloor vanmorgen een klein beetje bloed. Als het echt is doorgezet dan verander ik mijn banner maar weer.