hallo, Afgelopen woensdag 1dag na nod had ik een positieve zwangerschapstest. Die avond wat bruin verlies en de dagen erop helderrood etc. Dus een vroege miskraam want de testen lopen niet op maar blijven licht positief. Nu vanavond wou ik kijken of de test al negatief zou zijn maar nog niet het geval. Nu wil ik deze ronde gaan starten met ovulatietesten en nu gewoon even 1 gedaan maar deze was aardig donker. Lijkt me sterk dat er al een eisprong aan zit te komen. Reageert een ovulatietest ook op hcg?
Ja ovulatietesten kunnen reageren op hcg. Even wachten tot je zwangerschapstest wit is en daarna ovulatietesten gaan gebruiken. X
Die reageren daar Indd op, heb ik bij mij dochter ook gehad. Achteraf bleek ik toen zwanger van haar. Succes meid, jammer dat je bloedverlies hebt gekregen. Balen!
Vervelend zeg. Als je testen weer wit zijn, en het bloeden is gestopt zou ik weer met ovulatie testen beginnen! Sterkte, hopelijk deze ronde meer geluk!
Bij mijn 1e zwschap had ik geen testen alleen maar ovu test op de dag van nod getest en gelijk streepje bij mij rrageerde die er wel op.