Zo ik ben der klaar mee! Ik had vanmorgen weer een streepje op de kv2v5 wel ver na afleestijd dus denk er niets van maar ik wil nu wel eens statistieken zien! bij deze de poll: Ik had bij kruidvat 2 voor 5 euro een twijfel/tuur streepje en was: -niet zwanger (bewezen) -wel zwanger (bewezen) -wel zwanger maar miskraam -rond mijn eisprong (bewezen) -ik heb altijd streepjes op deze test -ik heb geen mening Let op! Je kunt meerdere antwoorden geven!
Ik had een tuurstreepje op de eerste test en was zwanger. Bewezen door bloedonderzoek. HCG18, 3 dagen later HCG66, 3 dagen later HCG38, 6 dagen later HCG2.5 Helaas dus een MK. heb nog nooit een streepje gehad als ik niet zwanger was.
Ik heb 2 of 3 keer een streepje gehad terwijl ik niet zwanger was (binnen afleestijd). Overigens had ik dat gisteren ook met de test van BABI. Vandaag zoals verwacht ongesteld geworden. In het vervolg gebruik ik de dipsticks van Mat Care wel, daar heb ik dit nooit mee.
Ik had 4 dagen voor NOD een posi test en de volgende dag ook! Ik ben er weltevreden over. Groetjes Samantha
Waarom staat de optie 'rond mijn eisprong' erbij? Het is toch een zwangerschapstest en geen ovulatietest? Waarom zou je dan testen, zonde van je geld lijkt me
1,5 jaar bezig geweest met zwanger worden,nooit een streepje totdat ik echt zwanger was dus ben er tevreden over
omdat er meerdere dames zijn die zeggen rond hun ei een vaag streepje te hebben gehad.. sommige dames denken dan rond hun nod te zitten en achteraf was het hun ei bv.. ik had vorige week vage streepjes en ook een kans dat me ei was bv.. technisch gezien schijnt het niet te kunnen dat hcg testen op lh reageren maar wat ik zo hier en daar lees is het bij sommige dus wel het geval.
hier ook als ik niet zwanger was geen streepje alleen soms een hele rare (niet op juiste plaats of half streepje erg vaag inderdaad) maar bij een vaag streepje op juiste plaats altijd zwanger.
Overduidelijke streep op nod en gewoon zwanger. Nog nooit vage streepjes gehad ook, maar ik testte ook nooit voor nod. Ik was er dus heel tevreden over
Oh, op die manier. Ik ben een van die gelukkigen met een cyclus als een klok en weet dus altijd exact mijn ei en mijn NOD, en ga er dus nog wel eens klakkeloos van uit dat anderen dat dan maar ook allemaal hebben
er zijn nu tochal dames geweest die inderdaad een vals positief hadden dus! intressant dit! kom op dames we hebben meer antwoorden nodig voor een beter resultaat!
Vals positief betekent vaak dat er wel iets ingenesteld is maar dat het heel snel weer mis is gegaan. Dat gebeurt heel vaak voor nod. Als 50% van alle bevruchtingen mis gaan ligt het er maar net aan wanneer dat gebeurt. Ik heb nooit valse streepjes gehad. Hij blijft maagdelijk wit bij geen zwangerschap. Ik had nu ook twee dagen hele vage streepjes. Maar ik voel aan mijn lichaam dat het ook zo was. Was vandaag negatief maar dat ligt niet aan de test, gewoon heel vroeg mis gegaan.
Meestal blijven ze wit bij mij als ik niet zwanger ben, maar heb ook al een pennestreepje gehad. Dat is natuurlijk niet zwanger, maar helemaal wit was ie zeker niet. Daarna nog meteen 1 gedaan en die was wel wit. Dus foutje in de test. Maar toch ben ik er tevreden over hoor.
Week overtijd heel licht positief. Helaas werd dat een MK met 6 weken Daarna 4 dagen voor NOD echt positief en nu bijna 13 weken
Ik ben het met lotuss eens. Die apparaten testen niet vals positief. Gewoon verkeerd gegaan in een zeer vroeg stadium.
NOOIT twijfels gehad. Of super wit (niet zwanger) of een duidelijke streep(wel zwanger) HEEL tevreden over!
Dito, heb nooit tuurstrepen gehad, maar testte ik ook pas 2 weken na mn eisprong en niet ver voor mn Nod zoals zovele dames wel doen. Je maakt je alleen maar gek en begint schijnbaar aan alles te twijfelen, maar als je echt zwanger bent( ook bij een miskraam) dan hoef je bij deze test echt niet te turen of in negatief te zetten.