Poll over de kruidvat 2 voor 5 test.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aloha, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ik had twijfel/tuurstreepjes op kv2v5 en was:

1. wel zwanger (bewezen)

2. niet zwanger (bewezen)

3. wel zwanger maar vroege miskraam

4. rond mijn eisprong (bewezen)

5. ik heb altijd vage streepjes op de kv2v5

6. ik heb geen mening

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Zo ik ben der klaar mee! Ik had vanmorgen weer een streepje op de kv2v5 wel ver na afleestijd dus denk er niets van maar ik wil nu wel eens statistieken zien!

bij deze de poll:

Ik had bij kruidvat 2 voor 5 euro een twijfel/tuur streepje en was:

-niet zwanger (bewezen)
    -wel zwanger (bewezen)
    -wel zwanger maar miskraam
    -rond mijn eisprong (bewezen)
    -ik heb altijd streepjes op deze test
    -ik heb geen mening

Let op! Je kunt meerdere antwoorden geven!

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik had een tuurstreepje op de eerste test en was zwanger. Bewezen door bloedonderzoek. HCG18, 3 dagen later HCG66, 3 dagen later HCG38, 6 dagen later HCG2.5
    Helaas dus een MK.
    heb nog nooit een streepje gehad als ik niet zwanger was.

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik heb 2 of 3 keer een streepje gehad terwijl ik niet zwanger was (binnen afleestijd).
    Overigens had ik dat gisteren ook met de test van BABI. Vandaag zoals verwacht ongesteld geworden.

In het vervolg gebruik ik de dipsticks van Mat Care wel, daar heb ik dit nooit mee.

4. samantha2106

samantha2106 Niet meer actief

Ik had 4 dagen voor NOD een posi test en de volgende dag ook! Ik ben er weltevreden over.

Groetjes Samantha

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Waarom staat de optie 'rond mijn eisprong' erbij? Het is toch een zwangerschapstest en geen ovulatietest? Waarom zou je dan testen, zonde van je geld lijkt me :(

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    1,5 jaar bezig geweest met zwanger worden,nooit een streepje totdat ik echt zwanger was dus ben er tevreden over :)

7. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland

omdat er meerdere dames zijn die zeggen rond hun ei een vaag streepje te hebben gehad.. sommige dames denken dan rond hun nod te zitten en achteraf was het hun ei bv.. ik had vorige week vage streepjes en ook een kans dat me ei was bv..

technisch gezien schijnt het niet te kunnen dat hcg testen op lh reageren maar wat ik zo hier en daar lees is het bij sommige dus wel het geval.

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hier ook als ik niet zwanger was geen streepje alleen soms een hele rare (niet op juiste plaats of half streepje erg vaag inderdaad) maar bij een vaag streepje op juiste plaats altijd zwanger.

9. Purk

Purk Niet meer actief

Overduidelijke streep op nod en gewoon zwanger. Nog nooit vage streepjes gehad ook, maar ik testte ook nooit voor nod. Ik was er dus heel tevreden over

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Oh, op die manier. Ik ben een van die gelukkigen met een cyclus als een klok en weet dus altijd exact mijn ei en mijn NOD, en ga er dus nog wel eens klakkeloos van uit dat anderen dat dan maar ook allemaal hebben :)

11. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Maar ik heb dus ook altijd overduidelijke strepen gehad en ben er tevreden over.

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    er zijn nu tochal dames geweest die inderdaad een vals positief hadden dus! intressant dit! kom op dames we hebben meer antwoorden nodig voor een beter resultaat!

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vals positief betekent vaak dat er wel iets ingenesteld is maar dat het heel snel weer mis is gegaan. Dat gebeurt heel vaak voor nod. Als 50% van alle bevruchtingen mis gaan ligt het er maar net aan wanneer dat gebeurt. Ik heb nooit valse streepjes gehad. Hij blijft maagdelijk wit bij geen zwangerschap.
    Ik had nu ook twee dagen hele vage streepjes. Maar ik voel aan mijn lichaam dat het ook zo was. Was vandaag negatief maar dat ligt niet aan de test, gewoon heel vroeg mis gegaan.

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Meestal blijven ze wit bij mij als ik niet zwanger ben, maar heb ook al een pennestreepje gehad. Dat is natuurlijk niet zwanger, maar helemaal wit was ie zeker niet. Daarna nog meteen 1 gedaan en die was wel wit. Dus foutje in de test. Maar toch ben ik er tevreden over hoor.

15. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Week overtijd heel licht positief. Helaas werd dat een MK met 6 weken

Daarna 4 dagen voor NOD echt positief en nu bijna 13 weken

16. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik ben het met lotuss eens. Die apparaten testen niet vals positief. Gewoon verkeerd gegaan in een zeer vroeg stadium.

17. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Duidelijke streep, alleen helaas met 6w6d MK gehad!

18. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    NOOIT twijfels gehad.
    Of super wit (niet zwanger) of een duidelijke streep(wel zwanger)
    HEEL tevreden over!

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dito, heb nooit tuurstrepen gehad, maar testte ik ook pas 2 weken na mn eisprong en niet ver voor mn Nod zoals zovele dames wel doen. Je maakt je alleen maar gek en begint schijnbaar aan alles te twijfelen, maar als je echt zwanger bent( ook bij een miskraam) dan hoef je bij deze test echt niet te turen of in negatief te zetten.

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    na afleestijd vage streepjes gehad

Deel Deze Pagina