Op 7 december hebben m'n partner en ik een ongelukje gehad, ik had binnen 12 uur een MAP genomen maar nu ben ik 11 dagen overtijd. Uiteraard getest: negatief. Naar de dokter gegaan: negatief. Maar, wel heb ik de sympomen die ik me maar al te goed herinner van de eerste keer: misselijk, warm/benauwd. En ook kan ik zweren dat ik wat daar beneden voel (hoewel dat onmogelijk is - als ik zwanger ben ben ik hooguit 6 weekjes zwanger) Iemand wellicht een idee?
Tja de MAP gooit je lichaam nog al door elkaar om het zomaar te zeggen dus daar kan het aan liggen. Doe anders over een paar dagen nog een test, maar als je 6 weken zwanger zou zijn zou ik toch een streepje verwachten.
Volgens mij las ik hier weleens dat de MAP je cyclus kan ontregelen en dat het eventjes duurt voordat het weer op orde is, zal vast verschillen per lichaam natuurlijk. Maar denk dat het aan de MAP kan liggen dat je nu van alles voelt, door alle hormonen wat er in zo'n pil zitten.
?......... Twee maanden verder? Je bericht dateert van 2 januari? Hoezo twee maanden verder? Of bedoel je weken? Je zou de huisarts kunnen vragen om een bloedtest, maar een zwangerschapstest zou nu toch echt zwanger moeten aangeven als je dat zou zijn. Of je zou een echo kunnen laten maken om te kijken wat er aan de hand is. Ik denk toch echt dat het door die zware hormonen van de MAP komt.
Haha ja, ik ben 2 maanden over tijd nu (december en januari overgeslagen) Bloedtest willen ze niet afnemen (bekijk ander topic in lounge) en dat is het nu zo'n beetje.
Als je nog steeds negatief test denk ik dat je niet zwanger bent. Symptomen zeggen vrijwel niets, want je kunt ze door zoveel zaken hebben. Ik heb regelmatig héél veel symptomen gehad, van sterkere reuk, tot bepaalde krampen, tot donkere tepels, etc. toen ik echt niet zwanger was. Ik vrees dat je helaas je menstruatie zal moeten afwachten. Mocht deze heel lang op zich laten wachten dan zal je HAje vast wel doorsturen naar een gyn. Sterkte!!