Vorige week de 27e had ik een 's middags een positieve ovu test. Deze was 's avonds al weer minder donker geworden dus 's avonds gelijk nog even geklust. Er van uitgaande dat het raak zou kunnen zijn, zou ik rond deze tijd ergens mn innesteling moeten hebben. Dus extra goed opgelet, en lijk steeds zo'n heel licht gevoel van ongesteldheid te hebben. net even dat beetje "drukkend" gevoel. Nu las ik op zoveel forums dat je ook een soort van positief kan testen met een ovu test. Dus ondanks dat dit zeker een week te vroeg zou zijn, toch eigenwijs gedaan net. En de test streep verscheen nog eerder dan de controle streep en is nog vele malen donkerder dan de controle streep. Een beetje over enthousiast dacht ik dan gooi ik er toch eens een zw test tegen aan, maar deze was uiteraard negatief, (al had ik natuurlijk net geplast en en deed ik een tweede poging in een bakje, heel weinig uiteraard) Maar hoe kan ik dan zo'n dikke ovu test streep krijgen? Hier de foto's De 27ste: Vanavond:
Ovu testen zijn soms posi als je zwanger bent.... maar voor n zw test ben je miss nog te vroeg? Hoop het voor je!
Ik hoop het ook heel erg. Maar ik heb ook zo'n rot cyclus. Kortste 27 dagen, langste 33 dagen. Dus een week verschil.. Lastig met zw testen. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik me nu toch echt anders voel oftewel zwanger. Maarja mn lichaam heeft me wel vaker voor de gek gehouden.
Lastig te zeggen hoor! Helaas moet je echt afwachten vrees ik. Week na mn ei voelde ik ook allemaal nieuwe dingen, maar momenteel heb ik niet het idee dat ik zwanger ben... afwachten dus........
Hmm ja kruidvat Maar ik had zeg maar van de 20ste tot 26 een negatieve test telkens s'avonds getest. En toen de 27 een x 'smiddags getest dat is die van de foto. En toen nog een x de 27 'savonds getest en die was weer negatief. Bah vervelend dat wachten haha
Soms zijn die van kv niet te vertrouwen! Maar gezien jij ook nega ovutesten hebt gehad, denk ik dat ze je ei wel goed hebben aangegeven... of ze nu ook een goede 'voorspelling' doen hoop ik voor je!
Ja het viel me ook op dat de test strook echt zo HOPPA verscheen terwijl de controle wat meer tijd nodig had. En hij is nog donkerder dan die van mn ei
Hoi hoi.. Dat je smiddags positief testte en dat ie savonds alweer lichter was... kan heel goed... Je kan ovulatietesten ook het best in de middag doen om je LH piek op te sporen. Wanneer de test positief is kan je binnen 24 - 36 uur je eisprong verwachten. Jullie zijn dus heeeel mooi op tijd geweest! En idd je kan een ovulatietest (niet allemaal) als zwangerschapstest gebruiken. Alleen is het wel verstandig om altijd een zwangerschapstest ter bevestiging te gebruiken. Je geeft aan dat de ovulatietest positief was en daarna de zwangerschapstest negatief. Echter wil een zwangerschapstest in zo een vroeg stadium betrouwbaar zijn dan moet je toch minstens 4 uur tussen het plassen hebben en weinig gedronken hebben in deze 4 uur. Die 4 uren zaten er nu niet tussen... Ik zou morgenvroeg nogmaals een zwangerschapstest doen met ochtendurine... Vanavond niet te veel... liefst niets... meer drinken... Succes he!
Dankje mamabo, ik zat jou topic net ookal een beetje door te neuzen haha, ik hoop t ook voor jou En Wishgirl ik zat er zelf ookal aan te denken om t morgenochtend te doen, maar is dat dan alsnog niet veels te vroeg..
Oooh ik zie nu ook pas je banner nu je vraagt of het niet te vroeg is... Ja meid... Helaas... Het is beste is om echt te wachten tot je NOD... Dit ook om teleurstellingen te voorkomen... Het gaat zooo vaak nog mis voor de NOD.... Dus liever testen als je NOD geweest is... En dan met ochtendurine... avond ervoor weinig plassen Succes meid en ik duim hier hoor!
Ja, maar ik had speciaal een andere gehaald, predictor. Omdat ik dacht misschien ligt het aan die van het kruidvat. Maar de streepjes van de controle en de test waren wel ongeveer gelijk, maar ze bleven allebij heel licht Dus na een paar uur nog een keer geprobeerd, maar ook deze keer bleven ze beide echt heel erg licht.. Dus volgens mij klopt daar helemaal niks meer van. En hoe gaat t bij jou?
ze zijn heel licht maar de streepjes zijn wel gelijk? want als de controlestreep ook licht is kan het nog altijd positief zijn. vandaag mijn ovutest was ook weer positief. had deze middag roze slijm en dat is nu over en is het wit slijm. af en toe ongikrampjes en hoofdpijn
Hmm ja het is echt heel lastig te zien, kreeg het ook moeilijk op de foto, tweede foto zie je het wat beter, maar die is eigenlijk te laat gemaakt, omdat ik het er steeds niet duidelijk op kreeg. http://www.mijnalbum.nl/Foto-YRVKLIHG.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-RBKVFJGF.jpg Je kan zaterdag testen zag ik in je topic, spannend!
Deze zijn van net: http://www.mijnalbum.nl/Foto-YIQ8H8AT.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZNAHGRGA.jpg Ik vind het toch een rottest. Die van kv vind ik veel duidelijker.
het blijft raar he ik ben ongi geworden, te vroeg en mijn lichaam blijft zwanger zeggen maar ben echt ongi
Ahh jammer he. Had eigenlijk gehoopt dat je met al die positieve testen zwanger zou zijn. En dat ik het dan stiekem ook zou zijn Hmm ik weet ook niet meer wat ik moet voelen. Denk dat ik toch maar geduldig moet zijn, maar dat is zooo moeilijk.