Hoi dames! Lees vaak over valse (tuur)strepen op testen. Ik heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt. Mijn vraag aan jullie is dus: op welke van deze testen hebben jullie wel eens een vals (tuur)streepje zien verschijnen binnen afleestijd terwijl je NIET zwanger was? (Predictor early laten we ff buiten beschouwing denk dat iedereen hier wel eens vals positief mee heeft getest ) en welke test vind je t fijnste? (In de toelichting) Bedankt!
Binnen de tijd was er steeds een vaag streepje te zien op de z&k dipsticks en cassettes (ultra gevoelig)! Maar niet dat je kon zeggen dat ze roze waren... Ik vertrouw ze niet meer, pas als ze duidelijk te zien zijn en ik hoef niet te turen dan geloof ik die testen
123testen 😒zowel bij de ovu testen als zwangerschapstesten valae streepjes Maar heel betrouwbaar is deze poll natuurlijk niet want ik test niet met alle soorten testen
Kv2v5. Toen ik aan de pil zat en voor de grap een test deed. Op dat moment al een half jaar geen seks gehad en regelmatige cyclus met de pil. Dus op t moment van stop week getest. En 2 testen zwaar positief hahaha echt te bizar want zwanger was ik niet.
Geen een. Een ronde had ik vier vaag positieve en vier negatieve testen. Diverse merken door elkaar. Het bleek gewoon heel vroeg al mis te zijn gegaan, volgens gyn na bloedtest. Laatste keer testte ik vanaf 4 dagen voor nod al positief met kv2v5. Ik zal het rijtje na mijn vakantie eens op de foto zetten. Ik zweer bij kv2v5. Maar wel met middag- of avondplas.
Vorige cyclus. Z&k dipsticks, duidelijk roze toch ongesteld. Vorige week zondag redelijk duidelijk streepje kv2v5, achteraf waarschijnlijk tot op de dag van vandaag geen eisprong gehad, moet dus echt vals zijn geweest. Daarna waren ze wel negatief.
Toch wel opvallend dat kv 2v5 samen met zk dipsticks de meeste stemmen tot nu toe hebben... Zeker van de kv verwacht je het niet omdat die m.i. Het meest gebruikt worden.