Gister ochtend ovu test gedaan en nu net weer, allebei dik best positief... foto is van 5 minuten geleden, het donkere streepje is test streepje, het lichte de controle streep Kan dat? Dan zou mijn ei dit weekend moeten springen toch?
Sommige hebben idd een langere piek. Ik zou gisteren aanhouden en dan 2 dagen erbij optellen voor de eisprong. Dus morgen
Ja dat kan, heb ik ook vaak. Je gaat in principe uit van je eerste positieve ovulatietest. En dan springt binnen 48 uur je ei.
Mijn ei sprong altijd 48 uur na de laatste positieve ovulatie test.. Dus denk morgen of overmorgen je ei inderdaad! Veel plezier
Ik heb ook een lange piek. ook meestal zeker 2 dagen een knallende ovu test. Afgelopen maand knal test op donderdag en vrijdag en vrijdag en zaterdag "gezellig" gehad. En afgelopen 2 dagen positief getest
Deze is al beduidend lichter dan die van vanmorgen hoor. Je piek is duidelijk al aan het afnemen en ja je kunt een lange piek hebben.
Dit was na 1 minuut... na 5 minuten was hij net zo donker als gister en vanmorgen Maar ik ga er vanuit dat mijn ei dit weekend springt...☺️
Een ovulatietest kan wel 2-3 dagen positief blijven, dat is normaal. Je rekent met de eerste positieve test. Je kunt aan de test niet zien of je eisprong wel of niet geweest is. De piek zet de eisprong in gang. Het aflopen van de piek wil niet zeggen dat je eisprong dan geweest is.