Ovulatietest positief of negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MHR, Sep 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MHR

MHR Actief lid

May 17, 2011
    180
    0
    0
    Noord-Brabant!
    Op 22 juli heb ik na 18 weken zwangerschap een late miskraam van onze tweeling gehad. Ik heb hier een lichamelijke nasleep van zo'n 6 weken van gehad, maar omdat ik heel graag weer opnieuw zwanger wil worden en na een miskraam je cyclus toch nog wat op gang moet komen ben ik nu met ovulatietesten van Zwanger&Kids naar m'n ei aan het zoeken (het lijkt wel Pasen). Nu had ik bijna constant omo-witte testen. Tot aan afgelopen weekend. Ik kreeg 2 dagen na elkaar eindelijk een tweede streep, maar lang niet donker genoeg om het positief te kunnen noemen. Maar na 2 dagen werd (en bleef) de test weer omo-wit. Kan dit kloppen? Ik heb nog nooit m'n ei echt gevoeld, maar zou het kunnen dat mijn testen gewoon nooit donkerder worden? Of waren deze testen echt negatief en moet m'n ei nog komen?

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Moeilijk te zeggen.. De een test indd nooit donker en bij de ander worden ze alsnog donkerder na verloop van tijd.. Misschien toch nog even doortesten voor de zekerheid en door klussen natuurlijk..
    En veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies meid.

3. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

Jul 14, 2010
    679
    0
    0
    Bij mij ging dat ook zo (ook Z&K). Eerst helemaal niks, dan een streep en dan weer niks. Toch ben ik door blijven testen en maar goed ook, want toen had ik toch ineens een knalstreep. Net zo donker als de controllestreep.
    Dus zoals Charity2010 het ook zegt. Door testen en klussen.

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Voor mijn MK had ik ook nooit positieve ovu testen. Ik kreeg wel degelijk een 2 de streep, maar die was nooit zo donker als de controle streep. Volgens de gebruiksaanwijzing negatief dus.
    Maar na 2 dagen verdween die 2de streep weer en werden ze weer omo wit. En toch ben ik zwanger worden en na terug telling kom ik uit op die strepen die dus oficieel negatief waren, maar bij mij dus positief. Kennelijk maakte ik minder LH hormonen aan zodat die test negatief leek.

Nu na mijn MK (dit is ronde 2 na de MK ) heb ik ineens knal positieve ovu testen! Die 2de streep is veel donkerder als de controle streep! Gek hoor!

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik gebruik trouwens de zwanger en kids dipstick testen

6. MHR

MHR Actief lid

May 17, 2011
    180
    0
    0
    Noord-Brabant!
    Bedankt voor de reacties! Ik blijf dus maar gewoon stug doortesten (en doorklussen natuurlijk). De aanhouder wint, hopelijk wordt de test vanzelf een keer duidelijker.

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Wat heftig MHR.. een late miskraam van nogwel een tweeling :(:(
    Inderdaad door blijven testen. Hij wordt ineenkeer positief is mijn ervaring! :D

8. MHR

MHR Actief lid

May 17, 2011
    180
    0
    0
    Noord-Brabant!
    @ soepkip
    We hebben al heel wat meegemaakt. De positieve zwangerschapstest was al een verrassing, want ik was pas net gestopt met de pil. De echoscopiste zag echter bij de eerste echo een leeg vruchtzakje. 4 dagen later kon ik bij de gyn terecht voor een curretage. Zij maakte eerst zelf nog even een echo en toen bleek het een eeneiige tweeling te zijn en ik was toen al 9 weken. En in m'n 18e week verloor ik van het ene op het andere moment zoveel bloed en toen was het al te laat. Da's nu 8 weken geleden waarvan ik er 6 gevloeid heb. Dus om m'n cyclus een beetje in de gaten te houden ben ik nu met ovutesten op zoek naar m'n ei.

Share This Page