Hi Meiden Even benieuwd wat jullie van dit ovulatie testje vinden.. Zit nu op dag 18, cyclus is nog erg onregelmatig maar dacht laat ik eens een testje doen. Afgelopen twee weken drie testjes gedaan en die waren spierwit. Die andere waren geen action ovu test overigens dit is wel een van de action. Ben benieuwd wat jullie vinden / denken?
Positiever werd hij bij mij niet ( of ik moest echt net op de piek zitten) zou t vanavond gezellig maken en dan toch voor de zekerheid een test doen morgen!
Ik haal morgen nog even wat testjes van de action even kijken of hij donkerder wordt ja of nee.. Hebben de 29ste voor het laatst geklust dus maar snel even gezellig maken de komende dagen hihi! Dank voor de reacties meiden! Fijne avond!
Vanavond een leuke avond maken... Hij kan positiever maar ja gewoon aan de klus zou ik zeggen. Succes!
Dank voor jullie antwoorden! Net even gezellig gemaakt en daarvoor nog even een ovu test gedaan van een ander merk.. Ook die komt in de buurt van de controle streep qua kleur. Hopen dat morgen de winkels ergens open zijn om nog wat ovu testen te halen zodat ik door kan testen om te kijken of ze donkerder worden of terug lopen. Ben ook bezig met temp bijhouden vanaf dag 1, dus ook benieuwd wanneer ik daar iets aan kan zien om zeker te weten of er een eisprong is geweest Ik heb namelijk niet echt "vruchtbaar slijm" kunnen ontdekken..
Heel goed 😝👍🏻 Er is een duidelijke before ei lijn te zien , max 36,7 en gezien je ovu testen moet hij deze dagen wel omhoog gaan! Ben benieuwd! Lijkt weer netjes een cyclus rond de 35 dg te worden
Ik ben benieuwd! Heb geen vruchtbaar slijm gespot maar ik lees dat dit niet altijd hoeft bij een positieve ovu test.. Hoe is het met jou? Laatste lootjes hihi..
Hoef je ook niet altijd te zien, bij sommige zit het meer rond de bmm dan dat het er uit loopt zeg maar Ja de laatste weekjes!! Wordt spannend nu!!
Voor het eten nog even gezellig gemaakt met vriendlief en net nog een ovu testje gedaan.. Lijkt af te nemen dus denk dat m'n lh piek geweest is.. Nu benieuwd wat m'n temperatuur gaat doen de komende dagen om zeker te weten of er een eisprong geweest is! Gisteravond 23:00 en vandaag eind van de middag geklust dus nu weer op het wachtbankje
En wat was je temp vanochtend?? Jammer dat je link niet in je handtekening staat, dan had ik al ff kunnen spieken
Hmm nog niet echt gedaald hihi.. Ik zal straks even m'n link erin zetten als ik weet hoe ik dat voor elkaar krijg haha
Haha ja vaak zie je eerst een daling toch? Of zit ik nu verkeerd haha.. Heb vanmorgen helaas niet op hetzelfde tijdstip als normaal kunnen meten ivm vroege dienst maar wel meteen gemeten toen de wekker ging en ik nog in bed lag.. Benieuwd waar ik morgen op zit