Ik zit vandaag 13 dpo, en vanmorgen had ik een omo witte etos test. En heb ik geen utro meer gebruikt. Nu vanmiddag met middag plasje met de kruidvat early deze test..
Ja ik weet ook echt niet wat ik ervan moet denken, maar twijfel of ik nu toch door moet gaan met de utrogestan?..
Mij is toen gezegd om op 15dpo te testen. Is hij negatief dan stoppen met utro en bij posi tot aan 6 weken doorgaan.
Dankje rogijuli, Heb vanmiddag de utro genomen dan maak ik vandaag en morgen nog af.. Heb alleen deze test nog in huis, dus morgen naar de kruidvat weer. Haha ze zien me aankomen 😆
ik zie ze ook en ook op de kruidvat meen ik heeeel licht toch een streepje te zien ik zou zeggen doorgaan met utro en door blijven testen komende dagen
Spannend! Ik zie een heel licht streepje bij de KV test. Zou er morgenvroeg nog 1tje doe of overmorgen. Spannend!
Ja ga zeker morgen ochtend nog een x testen. Hen morgen ook een afspraak op de fertiliteit poli. Zou ik om een bloed test kunnen vragen?
Mijne ook niet opgelopen.. Is nu zelfs witter. Blijft ie bij jou t zelfde als gister?? Weet bij mij niet of een witte test nu uiteindelijk kan betekenen dat het dus nog steeds te vroeg is. Wat een onzekerheid. Ben nog niet ongi.