Ovulatietesten en nachtdienst

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rens8, 25 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rens8

Rens8 Lid

24 aug 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    De afgelopen 5 rondes ovulatietesten van clear blue gebruikt. De eerste drie keer een positieve test rond dag 15.
    De afgelopen twee ronden zat ik rond de tijd van mijn eisprong in de nachtdienst. In deze twee ronden (ondanks testen als ik 's middags uit bed kwam, en zorgen dat ik minimaal 4 uur niet geruïneerd had) geen positieve test gehad...
    Zit in deze ronde nu op dag 19. Herkent iemand dit? Begin een beetje aan mijn eigen lijf te twijfelen op deze manier...

2. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Wat vervelend! Heb je ook 4 uur niks gedronken? Dat is ook erg belangrijk!

3. Rens8

Rens8 Lid

24 aug 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga doorgaans rond negen uur 's ochtends m'n bed in, en kom er dan pas rond 3 uur er weer uit. Tussen die tijd drink ik niks.
    Baal er onwijs van omdat ik regelmatig in de nachtdienst zit, en ik in de eerste drie rondes wel een positieve test kreeg...

4. lsnne

lsnne Lid

19 okt 2015
    75
    0
    6
    verpleegkundige
    gelderland
    Ik test elke dag rond 5 uur s avonds.
    Als ik nachtdienst heb zet ik me wekker om 1 uur, ga ik ff plassen en drink ff glaasje en dan slaap ik weer verder en test ik om 5 uur.
    Geen idee of het er invloed op heeft maar omdat ik altijd meteen weer in slaap val maakt het voor mij niks uit om een wekker te zetten.
    Kan begrijpen dat dit voor veel mensen niet werkbaar is:D:D

5. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    ik heb met mijn nachtdienst. Gewoon smiddags getest wel dezelfde tijd.

Ik lag er om kwart voor 7 in en kwam er vaak al om half 12 uit omdat ik smiddags nog van alles moest doen en deed hem dan rond uurtje of 4.
    Nachtdienst heeft bij mij nooit effect erop gehad misschien dat je ei dit keer iets later is.

Deel Deze Pagina