Ik ben aan de pil, vrijdag startte mijn nieuwe pilstrip. Die avond heb ik de eerste pil wel genomen. Zaterdag ben ik de pil vergeten, vandaag onveilige sex gehad.. Kan het al "raak" zijn, als ik dan vanavond geen pil had genomen? Bedankt alvast
Ja, dat kan. De eerste week is het heel belangrijk dat je je pil niet vergeet. Check voor de zekerheid je bijsluiter even. Daar staat het meestal helemaal in uitgelegd en ook wat je moet doen.
Ik bedoel eigenlijk meer van; ik ben gister m'n pil vergeten, mocht ik hem vanavond bijvoorbeeld ook vergeten zijn, of de kans dan groter is.
ja die kans is groter, maar vind het een beetje een vreemde vraag. Lijkt wel alsof je van plan bent om nu expres nog 1 te vergeten zodat je meer kans hebt op zwangerschap...
Ik vroeg alleen of het klopt dat als ik mijn pil gister vergeten zou zijn, of de kans dan groter is. Ik vroeg alleen naar informatie. Niet dat ik hem expres wil gaan vergeten. Bedankt voor de informatie!
Aangezien ik graag kinderen wil hoor!! Maar nog niet op dit moment. Ik ben blij dat ik de pil gister anders niet nog is was vergeten. Ik vroeg me alleen af of het zo snel al raak zou kunnen zijn.
Mxm, ik heb even je berichtengeschiedenis bekeken, en daar is toch iets gek mee aan de hand hoor... De ene post, post je zwangerschapstesten, de volgende ben je ineens aan de pil... Ben je nu aan de pil, of ben je aan het proberen om zwanger te worden? Het is het een of het ander he... En ik hoop dat degene met wie je onbeschermde seks hebt in het tweede geval, ook weet van je plannen!
Dat was in oktober, ik heb ook wel eens zwangerschapstesten gedaan en hier gepost terwijl wij absoluut niet bezig zijn om zwanger te raken, dus dat kan toch? Niet gelijk zo veroordelend, is niet leuk.
Inderdaad. En ook al zou TS dingen doen die jullie niet leuk vinden, dan nog kan je je mening voor je houden zodat je de ander niet kwetst.
Mxm, je mag het kwetsend vinden wat er wordt gezegd en mooi dat er mensen voor je opkomen, maar in één en dezelfde zin zeggen dat je iets als kwetsend ervaart én dat het je niets uitmaakt, doet je boodschap tekort!
Dat mag je vinden uiteraard. Maar het is inderdaad vreemd dat je zwangerschapstesten post en tegelijkertijd de pil blijft 'vergeten'. EN je vraagt ook nog eens wat er zou gebeuren als je weer de pil vergeet... Dus dan kun je kritische vragen verwachten. Succes verder iig!
Ik zal eerlijk tegen jullie zijn... Want ik voel me wel schuldig... Ik wil heel graag kinderen.. (ik hoop het te mogen krijgen) Mijn vriend wilt ook heel graag kinderen, maar weet nog niet of het nu al verstandig is om ermee te beginnen.. We zijn beide nog jong.. Ik bijna 21 hij bijna 22. Hebben een stabiele thuissituatie. Wonen samen in een huisje, hij een vaste baan, ik een vaste baan. Ik heb een paar keer, zonder dat mijn vriend het niet wist de pil vergeten... En kreeg dan zoals jullie misschien in andere onderwerpen gelezen hebben super lichte positieve zwangerschapstesten. (als ik ze wel positief mag noemen) De pil van zaterdag, ben ik ook niet vergeten, maar heb ik expres niet genomen... het spijt me dat ik gewoon niet eerlijk ben geweest hier, en ik weet niet of dat reden is dat ik nu van de zwangerschapspagina word afgegooid, maar dan snap ik dat, en begrijp dat jullie ook boos zullen zijn... Ik wil het liefst zo snel mogelijk als het mag lukken! een kindje krijgen... Ik ben afgestudeerd Pedagogisch medewerker in de Kinderopvang, en hierdoor word ik in ieder geval extra getriggerd.. Het is niet eerlijk dat ik het achter mijn vriend zijn rug om doe.. en ga het hem ook vertellen... Ik zit nu alleen nog wel met een dingetje: ik begon vrijdag met mijn nieuwe pilstrip, (die van vrijdag heb ik echt genomen!!) die van zaterdag dus bewust niet genomen... zondag onveilig gevreeen, ook geen pil genomen en inmiddels is het dinsdag avond en tot nu toe geen pil meer genomen..... Net toen ik onder de douche vandaan kwam moest ik naar de wc. Ik keek op het papiertje en zag een beetje vies gezegd: een soort kwakje van slijm met daarin wat bloed.. Ik schrok best wel. en weet niet goed wat dit is... nadat ik nog een keer wou afvegen omdat ik verwachtte dat er nog een veegje bloed achterna kwam, was er niks meer. Kan iemand mij hierbij nog helpen? als jullie zeggen van: Je ziet zelf maar wat je ermee doet, we willen je niet meer helpen of advies geven snap ik dat... Nogmaals; het spijt me.. sorry.. dit is niet zoals ik had gewild..