Goedemorgen! Ik heb zojuist op 12 dpo deze Kruidvat early uitslag. Dit is gewoon positief toch? Was binnen een minuut zichtbaar Ik meen me verhalen over vals positieve uitslagen te herinneren met deze test, dus opeens weer onzeker… hoop het zo na bijna een jaar proberen. Willen jullie meekijken?
Deze is positief hoor. Vaak gaat het om of pennestrepen of onduidelijke lijntjes, maar dit is al een mooi lijntje. Gefeliciteerd.
Deze is echt hartstikke positief!!❤ Deze testen kunnen vage, onduidelijke lijntjes geven die dan soms als vals positief worden geïnterpreteerd. Maar daar is deze veel te duidelijk voor!!
Als ik in mag breken; uit nieuwsgierig want jij lujjt meer te weten van deze testen en vals positief; zijn het dan die pennenstrepen? Of ook volledige breedte maar te licht? Want ik heb deze wel breed en wel blauw maar oh zo licht…
Op hoeveel dpo ben je? Ook groezelige lichte lijnen zijn negatief helaas. De streep moet aan beide kanten echt strak gelijnd zijn
Ah dank je voor het meekijken!! hij is wel een strakke lijn, en blauw, maar gewoon nog erg licht. Geduldig zijn dus