Sensitest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by romyatilla, Jun 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Hey leden,

Ik heb begon 25 mei met bloeden en dat monde uit in miskraam.

1 week later had ik een echo en daar was alles keurig op te zien. Eitjes waren alweer aan het groeien en ze gokte dat ze in de week van 8 juni moesten gaan springen. Alleen mijn dipstick ovulatie testen van Sensitest blijven elke dag zo een heel vaag streepje geven.

Heel frusterend. Nu had ik ergens gelezen, dat als je cyclus van de rel is, dat je ovulatie testen dat ook kunnen zijn door het LH hormoon en dat als je echt positief hoort te testen, dat hij dat vanzelf aangeeft van de 1 op de andere dag.

Ik wil graag weten wat jullier ervaring is met testen na een miskraam. Ik hoefde namelijk niet een ongesteldheid af te wachten.

Liefs

2. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Geen ervaring met ovulatietesten, maar wilde je wel even sterkte wensen na je miskraam. Hoop dat het gauw weer raak mag zijn!

3. DNM

DNM Actief lid

May 16, 2015
    419
    0
    16
    Female
    Hier precies hetzelfde. 24-05 een mk gehad. Eergister en gister positieve ovu test. Ik heb vanaf het stoppen met bloeden elke dag getest maar maakte mezelf daardoor helemaal gek! Toen een week niet getest, tot manlief het tijd vond omdat ik chago was en zeurderig gevoel in me buik had. Bleek dus uit de testen dat ik me ei kreeg!

4. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Lief!! Dankje wel!! :)

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Oke! Dus het kan nog alle kanten opgaan, ondanks dat de testen zo vaaaaaaag blijven?!

Ik blijf gewoon lekker door testen en hopelijk zijn wij beide weer snel zwanger..:D

6. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    We zijn nu 4 dagen verder en ik heb sinds 3 dagen al iets meer kleur op de sensitest (steeds dezelfde kleur hoor, wordt niet donkerder)... alleen vanmorgen leek het alweer wat wat lichter. Nu heb ik dat in april ook gehad, dat hij eerst wat donkerder werd en toen weer wat lichter... maar het maakt je gewoon heel onzeker

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Hier de testen

8. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Nu ik de foto met flits heb gemaakt, lijkt wel net alsof het streepje er is.. :p

9. dml

dml Actief lid

Dec 24, 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Mijn ovulatie testen geven ook altijd een streep (soms best duidelijk, andere keer weer vager)
    Zit nu op dag 40 😭
    Zowel action als 123testen

10. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Irritant he!! Grr... bij mij is het nu voor de eerate keer dat hij zo raar doet, omdat dit de eerste cyclus is na mijn miskraam...

Ik ga gewoon blijven testen en anders grwoon door naar volgende maand.

Share This Page