Wat denken jullie?? Is dit nog van de pregnyl?? Of zou ik langzaam blij mogen worden na bijna 2 jaar? (al is het heeeeel voorzichtig blij zijn, na onze vmk in oktober vorig jaar)
Ik denk dat je voorzichtig blij mag zijn. Ik feliciteer je dan ook voorzichtig. 13 dagen na 5000 eenheden Pregnyl....die Pregnyl lijkt me dan echt wel uit je lichaam inmiddels. Over een paar dagen nog eens testen, als je het aandurft met zo'n digitale CB die aangeeft zwanger/niet zwanger + aantal weken.
Thx!!! Ik heb nog 1 kv en 1 digi liggen! Die digi wil ik sowieso tot zondag bewaren! Of de kv dat red weet ik niet zeker
Spannend meid!!! ik hoop het zo...dan krijgen we toch gelijk! Dat wordt een shoot met maar liefs VIER BUIKEN
Ziet er goed uit meid! Als ik even snel reken moet pregnyl met een halveringstijd van 33 uur na 11 dg zeker niet meer detecteerbaar voor een kruidvattest zijn. Volgens mij mag je dus echt voorzichtig blij worden. Van harte gefeliciteerd! Hopelijk mag alles nu wel goed gaan!
Ik heb geen verstand van pregnyl enzo maar ik hoor vaak dat het met 10 dagen wel uit de urine is en zie weleens testen hier die dan nog heeel licht zijn Ik vind deze toch wel duidelijk en denk dus ook dat je zwanger bent !!
Spannend ik denk ook dat de pregnyl wel uit je urine is ik had met 10000 eenheden zulke streepjes dus ik duim
Wow, lief kleintje wat een verassing!! Ik denk ook dat het streepje te duidelijk is voor 13 dagen na de pregnyl . Heel erg spannend, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!!
Dank voor alle lieve reacties meiden!! @PCO.....ja.....4 bolle buikjes! Dat zou fantastisch zijn!! @Eliz, lieverd....ik pb je van de week weer even!!! Knuffel voor jou! @Nana, ja....ongelooflijk! En niet verwacht! Maar we durven ook nog niet blij te zijn hoor! Zit nog een paar dagen voor NOD en het is in okt ook al fout gegaan. Ik wil eigenlijk proberen zondag pas te testen, maar dat red ik niet denk ik Hahaha!
Can't Wait my dear!!! Kom maar op met die testen, ik was bij de KV even gaan inslaan, want 1 test van kV is echt niet genoeg hoor hahaha...want jij gaat het niet redden tot zondag! Show it to us baby!!!!
Geen verstand van pregnyl maar duim heel hard voor je en als ik de andere berichtjes lees ziet het er positief uit! Toi toi toi!