Ovulatietest positief? te laat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door juf32, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf32

juf32 Actief lid

24 sep 2013
    142
    0
    16
    Meiden een vraagje:

Volgens de calculator heb ik aankomende zondag pas mijn eisprong ( regelmatige cyclus).

Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met het gebruiken van ovulatietesten omdat de vorige maanden het niet wilde lukken met het zwanger worden en ik mijn ei niet wilde missen.

Nu is de ovulatietest van vandaag ( denk ik, of hij moet nog donkerder kunnen worden) positief.

Komt de eisprong dan vandaag? Ik verwachtte mijn ei pas zondag volgens de berekeningen. En als we vanavond klussen zijn we dan nog op tijd? Bedankt alvast...

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik vind de foto een beetje wazig maar het streepje moet even dik zijn danwel dikker als de controle streep.
    Heb je geklust? Grappig ik heb net een soortgelijke topic geopend! Ik dacht ik. Begin gister met de testen bleek ik al gelijk de piek te pakken te hebben, ik denk dat jou piek morgen komt eerlijk gezegd, vandaag aan de klus!

3. juf32

juf32 Actief lid

24 sep 2013
    142
    0
    16
    Bedankt Pearll voor je reactie,

de test streep is wel donkerder dan de contr streep maar nog niet dikker, even dik ongeveer. Ik wist niet dat hij ook dikker moest zijn. Dan zijn we nog niet te laat! vanavond maar gelijk aan de bak :)

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ja ik bedoel ook donkerder ipv dikker :))
    Heb je hiervoor ook nog niet geklust?
    Jij zit iig wel aan het begin van je piek! Ik weet niet of het het begin was omdat mijn eerste test gelijk een knaller was! Veel klusplezier iig!

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Volgens de test heb je vandaag je ei! ik heb die namelijk ook!! bij mij was dat het donkerste, ik heb alleen ipv kruidvat trekpleister erop staan ;)
    Dus ik zou VL vanavond de slaapkamer intrekken!!
    En morgen ook nog even een testje doen, als het goed is , is hij morgen lichter en dan weet je zeker dat je je ei vandaag hebt!
    Maar het lijkt erop dat het vandaag is!!

6. juf32

juf32 Actief lid

24 sep 2013
    142
    0
    16
    Nee helaas niet kunnen klussen, 2 nachtjes bij schoonmoeder gelogeerd, het kwam er niet van :)
    hopelijk is het dit keer raak nu ik mijn eisprong heb kunnen vinden.. ben benieuwd naar het resultaat met de ovulatietesten.. geeft geen garantie natuurlijk, het blijft spannend elke keer

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Je,ei komt pas 24 tot 48 uur na de piek. Succes!

Deel Deze Pagina