Hoi alle, Dit is mijn eerste maand dat ik ovulatie testen gebruik. Dit doe ik omdat mijn cyclus erg raar verloopt na het er uit halen van mijn mirena spiraal. Hier voor had ik een stipte cyclus van 30 dagen. Afijn, mijn cyclusen varieren nu van 26 dagen tot 45. Hierdoor weet ik dus niet wat het gaat worden en wil ik met de hulp van ovulatietesten mijn eisprong in kaart brengen. ik ben vanaf dag 15 vanaf de eerste dag van mijn menstruatie aan het testen en zie de eisprong streep van licht naar donker naar licht en weer donker worden maar heb ik al een piek bereikt? Kan het zijn dat het na de piek afbouwd? Hoor graag wat jullie denken. Bedankt.
Ik hoop dat het lukt via mijn telefoon. Links is het oudste en links de jongste Hihi Op dat het een beetje zichtbaar is En hoop echt op hulp. Bedankt
Welke zijn van nu want snap hem niet he zegt 2x links..,aan de linker kant de laatste paar daar lijkt een positieve te zitten alleen zijn ze opgedroogd dus vind dat moeilijk te zeggen. Na je piek worden de testen lichter maar blijft we vaak wel een streepje zichtbaar. De controle streep en test streep moeten even donker zijn dan ia de test positief. succes ermee. Groetjes wish
Op sommige zie ik wel een dikke lijn. Het kan ook te maken hebben hoeveel je gedronken hebt dat kan ook beïnvloeden. Ik had soms trouwens ook wel een lichte lijn en eisprong pijn dus ik wist dat het wel met mn eisprong te maken had.
Bedankt voor de reacties. De linker test is de oudste test, richting rechts zijn ze jonger tot helemaal rechts is van vandaag. Ik drink elke dag de zelfde hoeveelheid... dus daar zal het denk ik niet aan liggen. Dat sommige strepen idd wat donker zijn, maar hoe zou het kunnen dat er meerdere zijn?
Het is een wat donkere foto, maar op de onderste foto lijkt de vierde test van onderen positief, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.. Dus voor het zekere zou ik gewoon door blijven testen en de langste cyclus aanhouden en dat is bij jou 45 zeg je, dus minstens tot cyclusdag 30/31 blijven door testen... Dat je meerdere donkere testen hebt komt omdat je lh in je lichaam telkens schommelt (is normaal), dus je moet ze helaas beschouwen als negatief. Probeer elke dag op hetzelfde tijdstip te testen ; tussen 12u - 20u. En minstens 2uur van te voren niet/weinig drinken... Vervelend zo'n onregelmatige cyclus, vaak hebben vrouwen dat een tijdje bij het stoppen met een ac... Succes meid, hopelijk vindt je je ei heel gauw!
Bedankt voor de reacties De foto's zijn idd donker.... daarom heb ik buiten nieuwe foto's gemaakt. Ja het is zeker vervelend met zulke cyclussen. Hoop echt dat ik snel mn eitje vind hihi en blijf zeker door testen
hoi Gelukkig, Ik ben afgelopen maand ook begonnen met de ovulatietesten van z & k, maar mijn ervaring is dat je echt heel duidelijk je piek ziet hoor, de teststreep is echt dan donkerder dan de controlestreep en even breed, dus aan de foto te zien is je piek nog niet geweest. Ik hoop dat hij snel eraan komt voor je Ik ging zelfs twijfelen of die testen het bij mij wel zouden doen , maar mijn eisprong bleek dus echt veel later te zijn dan dat ik zelf dacht!! Succes met testen.