Hoi Meiden, Ik denk dat mijn kaartje weer game over betekent, maar ik ben benieuwd of er meiden zijn die tegen nod dachten dat het game over was door een dip en toen toch ineens zwanger waren. Ik weet het wel hoor, ik schiet daar niks mee op. Maar hoop doet leven zullen we maar zeggen. xx Babke
Babke: het komt wel eens voor inderdaad, die dip op je NOD. Die dag erna stijgt deze dan weer waarna je eigenlijk alleen nog maar hoeft te testen. Maar ik zou toch even met beide benen op de grond blijven staan Morgen even je temp afwachten denk ik. Als die morgen weer echt goed omhoog is, dan zou ik een testje gaan kopen. Als deze even laag is of zelfs gedaald is, dan is het wel game over denk ik.. Ik duim voor je!
Ik ga uit van game over hoor. Die benen zijn de grond niet afgeweest. Zoek juist iemand die ze een beetje wil optillen haha. Heb inmiddels te veel ervaring. Maar ja, ik heb geen ervaring met wel zwanger zijn, dus dat is lastig vergelijken he. Maar heb inmiddels lichte krampen en het bruin begint al, dus ik reken maar nergens meer op.