Ik ben vorige maand begonnen met temperaturen en deze maand gebruik ik daar voor het eerst ovulatietesten bij. (zie foto's) Maar wat ik er zelf van zie, was de test van gisteren positief. Maar mijn temperatuur blijft laag. Heb ik nu wel een eisprong gehad? Ik word hier zo onzeker van!
100% zekerheid krijg je nooit maar het ziet er echt wel heel goed uit hoor! Heel veel meiden krijgen via een temp kaartje geen duidelijk beeld van wanneer de eisprong geweest is. De ovu test geeft aan dat je eisprong er aan zit te komen en zal tussen de 24&36 uur komen. Ik hoop dat deze ronde raak is hoor!
Bedankt, dat stelt me gerust! Maar dat de test gisteren positief leek een vandaag alweer wat minder, geeft dus niet? Dus bij een positieve test komt er tussen 24 en 36 uur een eisprong? Maar dat betekent dus dat ik morgen een hoge temperatuur moet hebben?
Precies! (Temperaturen werkte bij mij niet, 4 ovulatietesten gedaan rond mijn eisprong, en het resultaat staat in mijn banner. Ik heb nu nog 20 ovulatietesten over )
Thanxx dames!!! Fijn om te horen!! Bij mijn in de familie zijn er problemen met het krijgen van een eisprong, heel naar allemaal. Ik merk dat ik daardoor heel onzeker ben geworden. Bedankt dat jullie me opbeuren met deze positieve berichten!
Gisteren positieve ovulatietest dat betekent vandaag of morgen je eisprong en pas een dag daarna gaat je temperatuur omhoog. Grote kans dat morgen of overmorgen je temperatuur mooi gestegen is