Negatief. Maar inderdaad het kan zo zijn dat die morgen wel positief is, dus vooral door blijven testen en nog belangrijker door blijven klussen : D
vandaag zelfde test als gisteren.... temperatuur wel vn 36.6 naar 36.4 ..... Morgen maar weer testen.... we klussen elke dag haha
bij kv testen had ik altijd zon streepje.. pas als hij echt donker paars is .. zijn die positief.. dat is het nadeel van kv!
Mmmm, ik had op maandag een echo; eitje van 16mm . Dinsdag Veel cervixslijm en een vergelijkbaar testresultaat. Woensdag veel steekjes in mn buik tussen navel en lies, testresultaat het zelfde.. Donderdag omowitte test.... Verwarrend hoor die testen.... maar persoonlijk ga ik er vanuit dat ik woe. mijn eisprong heb gehad, al was het geen knallijntje....
Hier dus nu precies het zelfde.. testen blijft t zelfde erg verwarrend .... we hebben iig geklust wie weet
Je kunt hem ook net missen hè. Die piek is geloof ik maar 12 uur. Ik heb afgelopen weekend ook 2x per dag getest. De piek zat dus op een tijdstip waarop ik normaal niet test .
Het lijkt idd alsof ze steeds lichter worden... maar goed.. zal morgen even een foto erop zetten van al mijn testjes mogen jullie me helpen hihi.... Ik heb trouwens wel super veel pijn tijdens het klussen in me buik Echt niet fijn.. Het ruikt ook vreemd sorry haha
pijn tijdens het klussen op moment dat je testten bijna positief zijn kan zijn dat je je eisprong heb Persoonlijk vind ik de KV testten niet zo positief kwa reacties en ervaringen van anderen. Als je test bijna positief is zou ik 2x testten pd om je piek niet te missen namelijk.