Hallo Overal zie ik staan zoveel DPO. Wat betekend dit precies? 4 april was mijn menstruatie 15 april positieve ovulatietest. 16 april IUI gehad. Ik heb een cyclus normaal van 27 a 28 dagen. Vorige ronde IUI met pregnyl een cyclus van 26 dagen. Wat is dan nu mijn DPO? En hoe berekenen jullie DPO? Was wel eens benieuwd
17 april is dan 1 dpo. Vaak kun je testenvanaf 12 dpo. Je hebt cd 13 ovulatie gehad Cd 14 is 1dpo Cd 27 is 14 dpo
Je rekent niet met je oude cyclusduur, je moet rekening houden met de Pregnyl. Je mag twee weken na de eisprong/inseminatie een zwangerschapstest doen. Test je te vroeg, dan heb je kans op een vals-positieve test door de Pregnyl. Succes!
We hopen natuurlijk op een prachtige test. Al is het dubbel een vriendin testte positief en de testen liepen steeds meer af. Maar zei zegt ook we duimen nu voor jou. Heel lief natuurlijk dat ze dat zegt. Maar toch.......... We wachten het weer af nog even een aantal dagen geduld hebben.
Ik testte op 10 dpo. Maar ik had zoveel symptomen dat ik overtuigd was van een zwangerschap. Anders had ik gewacht tot zondag (14 dpo) of ik ongesteld zou worden.