Hallo dames, Is deze ovulatietest positief? Ze zijn beide van vandaag. Maar ik zit met een dubbel gevoel. Mijn vader is terminaal en komt snel te overlijden, dus twijfel ik of ik deze maand wel wil gaan proberen ivm de emoties die slecht zijn voor de baby in je buik, wat zouden jullie doen?
Persoonlijk zou ik het gewoon doen, tenzij je echt niet in de stemming bent dan... Forceren moet ook niet! Maar als je ervoor wil gaan, dan zou ik dat doen. Het kan nog lang genoeg duren eer het lukt en een zwangerschap komt nooit ideaal uit qua timing (zegt een vrouw die na meer dan twee jaar sukkelen en drie miskramen nu zwanger is en uitgerekend voor TIJDENS onze verhuis...). Veel sterkte met je vader! En het is en blijft jullie keuze wat jullie vanavond doen. En als jullie beslissen ervoor te gaan deze ronde, onthou dan dat zo een beebje echt wel wat kan hebben!
Mits je gevoel het toelaat zou ik de kansen benutten... je weet nooit hoelang het zal duren... En als je zwanger word, kan dat ukkie heel wat hebben hoor... Succes met de beslissing, en heel veel sterkte met je vader!
Hey, ik ben zwanger geworden van onze derde een paar maand nadat mijn vader was overleden.. Tis pittig, emotioneel, maar ook weer heel bijzonder als je weer van zo dichtbij voelt hoe leven en dood er allebei bij horen.. Ik moet zeggen dat mijn zoontje niet de makkelijkste is van de drie (huilde veel, spugen, eczeem..) Maar ik twijfel er echt geen moment over of dat ook maar iets te maken heeft met het verdriet dat ik ook voelde.. Soms heb je dat gewoon..na twee makkies..een keer een wat bewerkelijker kind denk ik dan maar .. Overigens is hij echt een heel blij en super grappig jochie van anderhalf.