ik heb u deze week al eerder geschreven vanwege mijn pijn. maar nu was het nog veel heftiger en maak me toch een beetje zorgen. wat was mijn nacht een HEL! sorry voor mijn uitdrukking maar ik heb het echt zo ervaren. wat had ik een pijn. gisterenavond begon het alweer met die kramp steken samtrekkingen in mijn schaamstreek dat ik zowat weer niet kon lopen. dus ik paracetamol genomen. en uurtje later was het zo goed als weg.. een maal op bed werd ik rond een uur of 2 wakker van helse pijn in mijn schaamstreek en onderbuik en heel mijn vagina trok samen.ik dacht dat ik het elk moment er uit kon persen. en het leek wel of ik stokslagen kreeg van binnen en gigantische steken.. maar de pijn was constant. met af en toe 10 minuten rust en vervolgens duurde de pijn weer 5 minuten . en dan weer 10 minuten niet en dan 10 minuten lang pijn en kwartier niks.. dit ging even een paar uur zo door.ook de kleine heb ik nog nooit zo WILD gevoel in mijn buik. het leek wel of tie zich eruit wilde trappen! die is pas rond een uur of 6 vanmorgen stil geworden. heel vreemd. ik heb om 6 uur vanmorgen nog een paracetamol genomen want ik kon de pijn echt niet harden. maar omdat het geen weeen konden zijn vanwege die constante pijn heb ik de vk niet gebeld. ik had het wel gewillen!! want ik was echt even in paniek. uiteindelijk om half 7 even in slaap gevallen pffff... nu heb ik vreselijke napijn en het gevoel dat iemand mij in elkaar heb geslagen van onder enin mijn schaamstreek en liezen. nu vraag ik me echt af waar komt deze pijn vandaan? dit durf ik niet nog een nacht zo te ervaren. dat is slopend! ik heb al een paar dagen deze pijn maar zo heftig als vanacht nog niet gehad. de baby was al ingedaald en vast in het bekken en zenuwpijn lijkt het mij ook niet te zijn.. zou het verwekingspijn kunnen zijn? of is dat niet zo heftige pijn? wat adviseerd u mij? ik ben niet iemand die zomaar de vk belt hierover. omdat ik bang ben dat ze het zien als loos alarm. ben trouwens 37 wk en 4 dg.
Hoi, Ik kan via internet echt niet zeggen waar de pijn vandaag komt. hiervoor zou ik een lichamelijk onderzoek willen doen. Het zouden heel veel dingen kunnen zijn namelijk. Ik adviseer je echt de verloskundige te bellen. Zij kan veel dingen aan je vragen en evt aanvullend inwendig onderzoek doen. Met deze pijn klachten is het absoluut niet overdreven om de verloskundige te bellen. Groeten Evelien