Nog niet gesprongen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door louan, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. louan

louan Niet meer actief

Hallo dames,

Even een vraagje, zie hieronder mijn ovutesten van gisteren en van vandaag.

Die van gister was wel donkerder maar denk dat die van vandaag ook nog positief is?

Nou hebben we tot aan met zaterdag goed geklust.....gisteren niet geklust, als we vandaag klussen, zijn we dan nog optijd? Of omdat de test toch ietsiepietsie lichter is van die van gister ben ik te laat? Og was zaterdag nog optijd?

beetje veel vraagjes hoop dat het duidelijk is...

THNX!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hoi,

die van gister ziet er inderdaad net iets positiever uit dan die van vandaag.
    Maar qua klussen zit je goed hoor. Vandaag heb je ook nog kans aangezien een eitje nog 24 uur blijft leven (of iets langer, daar moet ik even om liegen, 24 uur in ieder geval).

Hoe dan ook, je hebt goed geklust en nu wordt het afwachten........heel veel succes meis, ik hoop dat het raak is!!!

3. louan

louan Niet meer actief

Ik hoop het ook (ronde 10)

Het zit namelijk zo..

We hadden de hele maand eigenlijk gewoon goed geklust..toen had ik donderdag 5-1 een ovutest gedaan die was wel donker maar niet helemaal positief, dus ik dacht hij komt nog....toen had ik vrijdag 6-1 ook getest en die was weer veeeeel lichter, dus ik dacht dan is hij toch al geweest.

zaterdag niet getest want dacht ei is geweest, maar wel geklust.

zondag 8-1 getest en mega positief op foto dus vrijdag misschien teveel gedronken dat ie zo licht was uitgevallen...niet geklust...

en vandaag nog steeds een positieve test....vandaag nog klussen dan hopen!!!

maar hij is nog niet gesprongen toch als je ovutest nog posi aangeeft?

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    het kan zijn bij sommige meiden dat de test 2 dagen echt goed positief is, maar meestal maar 1 dag en daarna gelijk alweer iets lichter.
    Het kan zijn datie net gesprongen is.
    Even voor de zekerheid vanavond nog aan de klus meis.......is niet echt een straf lijkt me zo.......succes ermee!!

5. louan

louan Niet meer actief

Doe ik zeker!! Thnx voor je reacties!!

groetjes!

6. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik zou vandaag nog een keertje klussen.

Als je ovulatietest positief is kan je eisprong tussen dat moment en 48 uur plaatsvinden. Het is trouwens niet een bewijs dat je ei daadwerkelijk springt. Dat kun je controleren dmv tempen. En de dag na je ovulatie kun je je ei ook nog bevruchten.

Deel Deze Pagina