Ovulatietest positief? Zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vrouwtjexxx, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Dames,

Ik dacht net voor de grap eens eventjes een ovu-test te doen, mn ei is echt al 1 week geleden geweest. Tot mijn schrik was die test positief en het lijntje echt donker. Wat kan dit betekenen? Ik las hier wel eens dat iemand een ovu-test gebruikte ipv een zw-test. Ik was eigenlijk gewoon nieuwsgierig omdat ik afgelopen zondag echt menstruatiekrampen had en last in mn benen etc, alsof ik gelijk ongesteld zou worden. Ben dat niet geworden, moest ook nog helemaal niet worden. Maar zou het zo kunnen zijn....zwanger?

xoxo Vrouwtje.

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ik heb ook wel eens vernomen dat je ovu test positief KAN zijn als je zwanger bent.. Dus ja.. je zou zwanger kunnen zijn!

Als je je ei al hebt gehad, lijkt me niet dat er nog een andere reden is waarom hij posi test..

Dus zou morgenochtend maar een zwtest doen :)
    Succes, Ik duim voor je!

3. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook! Zou super zijn. Alleen denk ik dat het nog te vroeg is voor een zw-test. Ik heb pas over een weekje mijn nod. *hmmm, aan het piekeren*

4. yaraah

yaraah VIP lid

Jul 28, 2009
    5,189
    42
    48
    Female
    zelfstandige
    België
    en je bent echt heel erg zeker van je eitje?

En is die ovutest knalposi?

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hoe weet je zeker dat je je eitje hebt gehad?

Een ovutest KAN positief zijn als je evt. zwanger bent maar het zegt eigenlijk helemaal niks.

6. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik rond mijn ei dagelijks, tot wel een aantal keer per dag een ovu-test gebruikt hebt en de dag van mijn ei was ie knalpositief, dag erop minder en daarna zag ik niks meer. Vandaar...Ach ja...we zullen zien.

xoxo

7. Zina

Zina Niet meer actief

Miss heb je wel twee eitjes, dan krijg je miss een tweeling :p

Nee hoor, dat kan niet haha, maar het zou idd een zwangerschap kunnen betekenen. Zoals je het gevoel beschrijft, lijkt het mij een innesteling dan. Vooral de ongie krampen die je beschrijft, deze heb ik deze maand ook weer gehad 5 dagen na mijn ei.

Maar ik vind zelf die ovutesten van sensitest enorm onbetrouwbaar. (Ik weet nu) Ik heb mijn ei altijd rond de 14e 15e, maar ik heb hem niet aan kunnen tonen met de test vorige maand. Ik heb de hele maand lichtroze streepjes gehad die 2 dagen na me ei pas afzakte. Maar ik was wel zwanger.

8. Aprill

Aprill Niet meer actief

Ik heb toen ik toen ik zwanger was en geen zwangerschapstest in huis had 2 dagen voor nod een ovulatietest gedaan en, ja hoor ;) positief, de dag erna ook een positieve zwangerschapstest :):):)

Share This Page