ik ben naar mijn weten niet ongi,,beetjes bruin/bloed verlies... moet ik wachten tot ik niet meer verlies en dan testen ,of kan het eerder?! nog iets! ik heb een onr cyclus! de vorige was 45,,maar als ik nu uitga van 45 dagen kan ik pas 8 april testen dat zou dus 18 dagen na mn eisprong zijn en 21 dagen na mn pos ovutest! zou ik dan geen kortere cycl hebben deze keer
volgens mij moet je 14 dagen na je ovulatie sowieso kunnen testen. Ik zou die dag aanhouden als ik jou was. En dan hoop ik op een posi test voor je
Hoeveel dagen na je eisprong zit je nu? Ik weet dat er veel meiden al bij 11 / 12 dagen na hun eisprong positief testen dus het is het proberen waard. Misschien met een extra gevoelige test? Ik zit trouwens met hetzelfde. Ik heb alleen juist een hele korte cyclus, meestal maar 23 / 24 dagen. Nu zit ik inmiddels op dag 26 met een mooie hoge temperatuur alleen vanmiddag een heel klein beetje bruinverlies. Ik zit morgen 11 dagen na mijn eisprong en ga dan een testje wagen. Ik koop straks een extra gevoelige test. Succes in elk geval!
hoi wupje! ik heb de 19e een pos ovu test gehad dus ik denk dat ik nu zon 9dagen na mn eisprong zit ik heb de clearblue+
Ik zou pas 14 dagen na je ei testen. Dus als je nu op dag 9 na je ei zit zou ik nog 5 dagen afwachten. Succes.