Zwanger maar voel me niet zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door destiny, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi

Ben dit jaar voor de 3de keer zwanger eerste 2 keer miskraam gehad bij 5,5 week dus heel erg spannend nu.
    Maar had bij de 2 miskramen die ik heb gehad wel symptomen en nu dus helemaal niks maakt me weer zo bang en onzeker.
    Ben alleen heel moe geweest vanaf de innesteling tot een paar dagen geleden nu ook nog wel een beetje maar niet meer zoveel.
    Ben ook nog niet misselijk geweest ook geen pijnlijke borsten gehad.
    Heb alleen pijnlijke borsten gehad dag na mijn eisprong daarna niet meer.

nu is mijn vraag kan mijn lichaam na 1 week al een beetje gewend zijn aan het hcg hormoon omdat ik ineens minder moe ben en mijn aders op mijn borsten minder zijn geworden?

En kan stress een oorzaak zijn van mijn miskramen want ben weer behoorlijk aan het stressen of het nu wel goed gaat omdat ik niet voel dat ik zwanger ben?

Bedankt alvast

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,
    Stress is niet de reden van de miskramen.
    Dit is weer een andere zwangerschap! En totaal anders dan bij de miskramen dit zou juist een een GOED teken kunnen zijn!
    Probeer te vertrouwen op je lichaam! Lastig hoor na twee miskramen...

Imke

3. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Immie

Dank je wel voor je reactie

Had nog een vraagje had sinds een paar dagen voor nod tot gisteren ook donkere tepels dat is nu helemaal weg kan het zijn dat mijn lichaam went aan het hcg hormoon of is dit een slecht teken?

4. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Hoi

Heb nog een vraagje ik lees dat veel vrouwen meer afscheiding hebben tijden sde zwangerschap dat had ik totaal niet de eerste 2 weken alleen sinds gisteren is het begonnen van de dikke melkachtige afscheiding is dit normaal of kan dit het begin van een dreigende miskraam zijn?

bedankt alvast

Deel Deze Pagina