Kan iemand mij zeggen of deze ovulatietest (heb foto als bijlage gadaan, weet niet hoe het anders moet) positief is? De intensiteit van de kleur is naar mijn idee gelijk alleen is het test steeepje wellicht ietsje pietsje dunner. Iemand ervating hiermee? Dit is mijn eerste keer...
Zoals ik hem nu zie is die redelijk positief. Ik zou zeggen aan het werk en morgen nog een keer testen
hij is bijna positief...maar zou alvast wel klussen! Doe er morgen nog eens eentje, dan zie je ws dat de teststreep dikker is dan de controlestreep en dan is ie knalpositief. Maar je piek zit er duidelijk aan te komen hoor!!
Bedankt voor alle reacties! Ik snap alleen een ding niet. In alle gebruiksaanwijzigingen staat: als je je piek hebt dan NA 24 maar BINNEN 36 uur komt je eisprong. Dus als ik vanmiddag nog eens test en hij is dan echt knal positief dan moet ik volgens mij wachten tot donderdag avond op zn minst maar voor vrijdagavond. Daar komt ook bij dat we gister avond geklust hebben dus is het dan niet beter om een dagje over te slaan en donderdag weer voor de kwaliteit van het sperma? Ik dacht namelijk dat dit dan precies goed uit zou komen als ik de gebruiksaanwijzing volg maar jullie zeggen allemaal vanavond al klussen. Nu weet ik het niet meer, haha Sorry voor de details...
Elke dag klussen maakt volgens mijn gyneacoloog niet uit hoor, er zijn dat wel minder zaadjes na enkele zaadlozingen maar dat lost de natuur op door de zaadjes sneller te maken. dat was de uitleg van mijn gyn. Ik krijg de dag na mijn positieve ovulatietest de IUI...rekening houdend met het gemiddelde van 24-48 uur na positieve test. Kon ik zonder medische hulp zwanger worden dan had ik vandaag, morgen, overmorgen en de dag erna gevreeeën.
Bovendien heeft het sperma wat tijd nodig om op de juiste plek klaar te liggen voordat je ei springt. Ikzelf zou als ik jo was vandaag en morgen klussen en misschien nog de dag erna.
Bedankt voor de tips! Ik ga inderdaad voor het zekere voor het onzekere en ga dan vandaag, morgen en overmorgen klussen. Als mijn man het er mee eens is natuurlijk
Met een beetje mazzel is het klussen van gisteravond al genoeg want dan ligt er wat op de loer maar nu je weet dat de test positief is moet je alle kansen benutten... Veel plezier
Daar ben ik weer. Ik heb nog een vraagje: vanmorgen was de test streep weer duidelijk minder. Betekend het dan dat de test op de foto echt de piek was? En kan ik er dan vanuit gaan dat ik ongeveer vanaf vandaag mn ei krijg?
Ik denk dat het dat inderdaad betekend, maar ik zou voor de zekerheid vandaag toch nog een keer klussen en dan morgen nog een ovu test doen om te kijken of het streepje dan misschien weg is?
Je moet niet testen met ochtend urine hè! Je kunt het beste smiddags testen, niet teveel drinken daarvoor. Zo rond 16:00 kun je het beste testen
Dat weet ik, ik was van plan om vanmiddag nog eens te testen maar omdat juist de concentratie groter is in de ochtenurine zou je dan juist een positievere test verwachten dan een negatievere toch?