Wondfo besteld maar "clinical Guard" ontvangen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tyndall, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al zegt heb ik Wondfo strips besteld op internet en heb ik Clinical Guard testen in blauwe verpakking ontvangen. Ik heb altijd perfecte ervaringen gehad met de Wondfo en nooit vals Positief/ indrogers, etc.
    Deze maand hebben we niet specifiek geklust en de laatste keer dat we sex hebben gehad was bijna 5 dagen (meer dan 100 uur) voor mijn ei. Vanochtend vroeg mijn man of ik al getest had en moest wel lachen want ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben. Dus om zijn test verslaving te bevredigen heb ik een dipstick gedaan. En wonder boven wonder kwam er vrijwel direct een vaag 2e streepje... Toen nog een gedaan want dat moest wel een valse positief zijn. En ook daar een vaag streepje. Nou dat kan toch niet?! En nog eentje gedaan, allemaal met dezelfde urine.
    Ik kan niet zwanger zijn! Maar kijk hier! Volgens mij zijn de testen waardeloos. Sorry vor de slechte kwaliteit want ik heb het met onze oude camera gemaakt en daar zit geen macro stand op.
    Bekijk bijlage 168408

2. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dus echt niet dat deze testen echt positief zijn want wat ik nog was vergeten te schrijven is dat na de laatste keer sex heb ik zelfs een vaginale douche gedaan omdat ik geen rotzooi wou als ik toch niet zwanger zou kunnen worden. Mijn man is de dag erna voor een week weggeweest en ik weet prcies wanneer mijn ei is geweest want ik heb het gevoeld. Ik voel mijn ei altijd, is ook bevestigd door de gyn dmv echo's. Ik zit vandaag 9dpo en geloof gewoon niet dat deze testen echt positief kunnen zijn!
    Iemand het met me eens nu je alle feiten op een rijtje zet?
    Dit kan toch niet? Begrijp me niet verkeerd, we wilen graag zwanger zijn, maar deze maand "kan" het gewoon niet volgens mij.

Wat denken jullie? zijn die testen echt positief of zou het zoals ik zelf denk vals zijn?

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Het kan altijd natuurlijk, ik zou morgen een kv2v5 doen....

4. Lynnami

Lynnami Actief lid

8 dec 2010
    425
    0
    0
    sahm
    sunnyside
    De foto is te vaag om te zien of het roze/paars is. Ik zie zeer zeker wel iets. Als het kleur heeft zou ik maar alvast beginnen te geloven dat het wel kan om van sex 5 dagen voor je ei zwanger te raken ;)

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    ik zie ook al alledrie iets! ga eens naar de kv voor de 2v5! want het ziet er wel veel belovend uit hoor!
    wat nu als er toch een zwemmertje is blijven zwemmen en je je eisprong wel gevoeld hebt, maar hij misschien toch iets eerder gesprongen is? u never know...:):)

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Je ziet de streepjes duidelijk en dan ook nog 3 x! Zou haast niet kunnen dat ze vals positief zijn toch!!

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    tjsa een ei voelen betekent natuurlijk niet dat het dan echt 100% zeker was. Dus misschien was je ei toch wat eerder.
    en dit staat op wikipedia:
    dus ik zou gewoon naar de kruidvat gaan en 2v5 testjes halen.

8. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is geen kruitvat hier, maar ik zal als ik dinsdag nog niet ongesteld ben wel weer een test doen. Ik heb er nogsteeds een hard hoofd in hoor. Ik ben in het verleden zwanger geweest en "wist" het elke keer al voordat ik een test deed. Ik voelde het gewoon. Intuitie? Maar heb dat nu dus helemaal niet behalve dat ik wat speldeprikjes gevoeld heb 2 en 3 dagen gelden.

9. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    Bij mijn 2e kindje had ik 4 dagen voor een posi ovu test geklust.. En daarna niet meer.. De dag dat mijn ovuposi was kregen we plots een logee. Dus ik kwaad en mopperen dat ik nu niet zwanger kon worden die maand door die loge, ik was zo boos e teleurgesteld.. 2 weken later dee ik een test om maar te bevestigen dat ik niet zwanger was.. E. Toch kreeg ik een posi zw test!!!! En kindje is nu al weer 8 maamden

Deel Deze Pagina