Ovulatietest positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door andreams, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Hoi dames,
    Eigenlijk wilden wij pas vanaf 1 juli voor een tweede kindje gaan, maar vandaag meen ik mijn eisprong te voelen en de verleiding wordt ons toch een beetje te groot :p ;) Ik had nog één ovulatietest liggen van mijn vorige zwangerschap, die ondertussen 3 maanden over de datum is. Maar goed, het was de enige die ik nog had en voor de lol wilde ik hem toch even uitproberen. Ik moet er even bijzeggen dat ik weet dat men over het algemeen niet zo positief is over de Kruidvattesten, maar de vorige keer heb ik ze één maand gebruikt, en was het resultaat voor mij heel duidelijk, ik was die maand toen ook meteen zwanger.

Wat denken jullie van deze test? Hij lijkt mij positief, maar ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal van een paar dagen achter elkaar. Daarbij klopt het qua datum ook ongeveer wel, ben 12 mei voor het laatst ongesteld geworden, dus zit vandaag op dag 15 van m'n cyclus, die voordat ik de Mirena had altijd zo'n 28/29 dagen was.

Met andere woorden: moeten we nog even aan de slag? :D Vriendlief moet namelijk om half 2 werken :)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

dat lijkt me positief! KLusze. je hebt nog even...

Deel Deze Pagina