hello hello! ik had in het topic van de (tuur)testjes mn foto al geplaatst vanmiddag,maar ik moet toch nog even kwijt!! Ik was dus vanmiddag in het badkamerkastje aan het rommelen en vond nog testjes... ik denk ach... doe s gek... doe s een test.... vrijdag is als t goed is mn NOD zo ongeveer nou vanmiddag iets voor 1 dus even die test gedaan en dit was t resultaat! Bekijk bijlage 286854 na mijn vmk's in mei-juni ben ik nu best wel angstig of t nu wel goed gaat of niet Heb nu 8 kleine sterretjes en vind dat wat dat betreft wel genoeg eigenlijk Morgenvroeg ga ik testen met ochtendurine! Duimen jullie mee voor me??
En en en en en en en ????? Van mij alvast een gefeliciteerd, maar ik wil natuurlijk je test van vandaag ook zien!!
aaah allemaal vreselijk bedankt!!! hier de foto van gisteren en van vanmorgen.... Bekijk bijlage 286912
meid ik zie een duidelijke streep, hoop dat die op de andere testen ook duidelijk zijn! Ga voor je duimen! Op naar een plakbeeb.
thnx meiden! ik hoop ook op een plakkert!! kwas al naar t kruidvat geweest om de 2v5 te halen en kon t niet laten om toenstrax even te testen..... Bekijk bijlage 286970