Whaaaa mezelf voorgenomen om nu echt tot mn nod (aankomende zondag)te wachten met testen.. morgen 10 dpo maar ik denk dat ik morgen mezelf niet kan bedwingen.. wat zouden jullie doen?? Wachten tot zondag of gewoon proberen morgen??
Hihi klopt.. was tot vandaag vrij relaxed maar nu ineens gaat r kriebelen en vrees ik dat ik morgen moet testen
Ik kreeg ook zo de zenuwen gewoon lekker doen en dan de cb digital eroverheen en dan over een paar dagen nog eens. Dan zit je lekker niet in de stress. Succes en ik hoop dat je zwanger bent. Groetjes.
Ja ik kan een winkel beginnen hier in testen , eerst maar eens twee streepjes plassen dan ben ik al heull blij!!
Ik heb ook een cyclus van 41, zwaar testdrang, 11de mijn eisprong gehad en ook 26ste testen zal voor je duimen!!
Ohh ja dan zitten we in hetzelfde schuitje. bij ons is dit maand 15.. ga je het volhouden denk je om te wachten? al kwaaltjes?
Haha ik hoop dat ik mij in ieder geval tot vrijdag kan beheersen.. Ik ben niet misselijk ofzo maar wel moe, hoofdpijn en wat sneller op m'n tenen getrapt maarja of dat nou echt symptomen zijn. Komt misschien ook een beetje door de spanning en dat ik van m'n lange cyclus baal nou als het ons wel is gegund krijgen we allebei een mei baby! =D Jij al kwaaltjes?