Hierbij een foto van mijn zwangerschapstest van vanmorgen..ik test woenadagmorgen weer..hoop zo dat ik zwanger ben!
Een wazige foto, maar ik zie wat je bedoelt, spannend. Succes woensdag, ik duim dat het goed raak is!
Dankjewel! ja ik hoop dat ik woensdagmorgen een mooie duidelijke positieve test in handen mag hebben.
Dankjewel het liefst doe ik morgenochtend weer een test maar debk dat het streepje dan niet veel beter zal zijn...denk dat ik het beste woensdag weer kan testen ...ooo zo spannend pfff..
Dank je! Hoop ik ook voor jou! Ja vanmorgen zo'n vergelijkbaar streepje en vanmiddag met een andere test al een veel duidelijkere streep.
Oke kijk aan! alvast voorzichtig gefeliciteerd ik denk dat ik morgenvroeg even weer test..zou je de foto's van beide testen hier willen plaatsen?
Mamavancaitlyn, wat spannend!! Ik zie ergens vaag een lijntje maar ik hoop natuurlijk op een knaltest morgenochtend!
Die andere heb ik geüpload in een apart topic, positief op 11dpo? Wil jouw topic niet spammen met mijn testen