Oke veelste vroeg: 7DPO... Dit is een indroger hé? :/ Al je het ziet staan tenminste! Ik weet al dat jullie gaan zeggen over een paar dagen nog eens testen maar wilde het even delen en jullie reacties horen! Alvast bedankt tuurders!
Ik doe mn best, maar ik zie écht niets. Nu zijn die lichte strepen sowieso moeilijk op de foto te zetten. Maar ook met deze termijn... Ik zal er niks van zeggen hihi ik hou mezelf momenteel ook heel erg in (7-10dpo) en heb zelfs al met eentest in mn hand gestaan. Maar niet gedaan! Succes met wachten meid!
Respect voor je zelfbeheersting! Ik vind het echt moeilijk vooral omdat ik deze ronde veel 'symptomen' had en dan begin ik te zweven...
Ik denk in de verte iets te zien, maar kan helaas niet goed zien of het roze is. Misschien over 2 dagen weer testen. Ben benieuwd!!! Spannend!
Oef ben niet compleet gek het is zoo licht dat ik in het echt ook niet goed zie of het grijs of roze is... Ze zouden een apparaat moeten uitvinden zodat je meteen na te klussen zou weten of het raak zal zijn hihi^^ Zou mij veel geld en tijd schelen
Ik zie ook wat.. maar idd lastig zien.. spannend! Hopelijk over paar dagen mooie duidelijke positieve test!
2 dagen later en zie het streepje op mn test van vandaag ook maar niet duidelijker vind ik.... Is er nog hoop?
Zal die duidelijker zijn dan action denk je? Dacht dat die even gevoelig waren Strakjes even naar kruidvat dan maar!
Haha dat moet je zelf weten maar het kan wel. Moet je wel even je urine ophouden en niks drinken ongeveer 2 uur lang.. succes....