Ovulatietest positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinder125, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Hallo,

Zoals in een ander onderwerp aangegeven ben ik gestopt met de pil, na 1,5 weer voor 5 dagen begonnen wegens omstandigheden. Op 13 mei werd ik "ongesteld" en vandaag erg veel last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ik heb mijn normale menstruatie nog niet gehad maar ik kon het zeurende gevoel maar niet plaatsen. Ook erg veel last tijdens de seks, had hier eerder nooit last van. Nou kan dit misschien komen omdat ik de pil niet meer gebruik maar wilde het toch zeker weten of dit misschien een eisprong is of dat ik ongesteld word.

Vandaar dat ik een ovulatietest heb gedaan. Vanochtend heb ik er één gedaan (niet met ochtendurine) maar deze ging niet helemaal goed volgens mij. Het gevoel in mijn onderbuik werd vandaag erger dus heb ik er vanavond nog één gedaan. Nu zijn beide strepen donkerder. Alleen heb ik nog geen ervaring met ovulatietesten. Ik weet dat ze allebei donker moeten zijn maar wil toch graag jullie mening hierover.

Groetjes,

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij ziet er positief uit maar ik zou zeker door testen! vaak zie je dat ze nog donkerder worden! Maar dat hoeft niet..
    Als ze lichter worden dan weet je dat je ei geweest is

3. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Ik denk dat ie nog net op t randje zit van positief. Waarvan is deze test? Zwanger en kids?

4. Vlinder125

Vanochtend gaf de test lichter aan (maar ook de controlestreep). De test is van Actavis.

Mocht het betekenen dat deze test positief is dan is het toch zo dat mijn eisprong binnen 24-48 plaatsvindt?

5. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Yep! aan de klus meid! :D

6. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Net op het randje, zou het voor de zekerheid wel gezellig gaan maken. :)

7. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik meende na een positieve ovu test, binnen 24-28 uur aan de slag..dus dan zit je nog goed..

8. Vlinder125

Ik zou echt dolblij zijn als deze test positief is omdat ik ongeveer 10 jaar aan de pil ben geweest en dus niet weet hoe mijn cyclus zal zijn! Dankjewel voor jullie antwoorden :)

9. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    vanaf vanochtend gerekend he...vanaf de positieve test 24-48 uur.. :)

10. Vlinder125

Hoezo moet ik dan vanaf vanochtend rekenen? Ik snap het niet helemaal denk ik. Deze test was wat onduidelijker en vanavond dus het resultaat van de foto.

11. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    ok dus dan is die van in de avond duidelijker?
    Ik dacht namelijk dat die van de ochtend dik positief was..
    zeker verkeerd gelezen?
    Dan idd die van in de avond.. vanaf de duidelijkste test!

12. Vlinder125

Oh nee sorry. De foto is die van vanavond inderdaad. Dus dan vanaf vanavond gerekend 24-28 uur.

13. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Yes! action! haha..

14. Vlinder125

Vanmiddag om 12 uur kwam onderstaande test eruit. De streep bij c is donkerder dan bij de t.... Dus positief?

15. Vlinder125

Oops. Ging mis met de bijlagen.

16. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ja deze ziet er prachtig uit..

Deel Deze Pagina