Ik heb een test gedaan om te kijken uit nieuwsgierigheid, ik ben 7 dagen voor nod, kan dit vals positief zijn ? Die streep verscheen bin 5 min
Nooit met Predictor testen. Echt al zo vaak valse streepjes gezien hier! Zelfs met kraanwater of urine van iemands man. Doe een kV2v5. Die zijn veel betrouwbaarder.
Ok , dan doe met een andere merk, kan het zelf vals zijn als die streep echt roze is en je hoet niet te turen. ?
Die wie ik hier gezien heb waren gewoon roze ja. Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is, maar vertrouw niet op Predictor.
Mijn test begon ook zo.. Paar dagen later met de kv2v5 ook een positieve test. Toen kreeg ik ook van iedereen opmerkingen dat de predictor niet te vertrouwen is. Die verhalen van het positief testen van mannen en kraanwater waren er in 2006 ook al dus misschien zijn de testen ondertussen wel aangepast. Het lijkt wel of je tegenwoordig geen één test meer kan vertrouwen want met elke test heeft er wel iemand vals positief getest. Gewoon over 2 dagen met een andere test testen dan weet je het zeker!
Dankje well ellie. Voor het uitleg, ik hoop echt dat geen vals is. Pfffff positief is.je heb me een beetje hoop gegeven.
Heb met predictor vaker negatief getest (zelfs na NOD) terwijl ik zwanger was. Ben iig geen fan van die merk. 7 dagen voor NOD is wel erg vroeg. Misschien daarom test van Jumbo negatief. Zal voor je duimen meid.
@jla80 ik hoop het echt zo , en ik heb niet met die vroege test gedaan van predictor . ik heb die normale gedaan. ik begrijp niet hoe kan prdictor vals pistief geven:x
Ja rot die predictortesten inderdaad, dat ze nog verkocht worden he.. Ik blijf nog even voor je doorduimen!
Ik hoor het vaker over oredictor, jammer dat de andere test negatief was. Maar je bent nog niet op je nod toch?
ik zit 7 dgn voor mn nod, ik ben aan het tempen nog steeds hoge temp al 2 dgn 37 alleen vandaag 36.9 ik had een beetje bloeding na 2 na dgn na mijn eiersprong de 19 en sinds die dag heb ik ongi krampen. ik ben elke dag duizelig, allen door die ongie krampen denk ik het wordt weer negatief deze maand.