clearblue zwangerschapstest, zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mimi1987, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1987

mimi1987 Actief lid

20 mrt 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    ik had gister ongesteld moeten worden, maar omdat ik al een tijdje last heb van een opgeblazen gevoel en druk op mijn onderbuik( vanaf vermoedelijke innestelingsdag) heb ik daarnet een test gedaan om te kijken of ik zwanger ben (anders ga ik even langs bij de dokter) nu zien we een heel vaag verticaal streepje, je moet goed kijken. Ik durf nog niet te juigen heb 3 maanden gegeleden een miskraam gehad en zit me eerlijk gezegd nu al weer vanalles in mijnn hoofd te halen... pff.. heb wel al een beetje rond lopen zoeken op google en veel mensen tegen die zeggen kruidvat test halen!
    iemand anders dit ook gehad.

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik zou ook ff een andere test erbij halen om een dubbele check te doen:)
    Wanneer heb je je eisprong gehad?

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb ook clearblue gebruikt en dan niet de versie met de indicatie hoeveel weken ik zwanger zou zijn, gewoon de normale met het streepje en bij mij was wel een duidelijk teken te zien. Misschien was je gewoon even net te vroeg en moet je het over 2 dagen nog eens proberen. De ene test is gevoeliger afgesteld dan de andere.

4. mimi1987

mimi1987 Actief lid

20 mrt 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eisprong was vermoedelijk 9 juli, behoorlijk geklust die periode ;) tis gewoon een naar opgeblazen gevoel die langdurig is maar begreep ook uit forums dat dit een symptoom kan zijn van zwangerschap, daarom wil ik het zeker weten. Heb in ieder geval andere symptomen als de vorige keer. Ben wel bang voor teleurstelling dus ga nog niet juigen. En maagd ik heb dezelfde gebruikt. Ben nu wel vroeg ja 2. Ik ga strax even naar kruidvat... zenuwslopend dat wel..

5. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Heb je een foto ervan?
    Spannend hoor!!

6. mimi1987

mimi1987 Actief lid

20 mrt 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het geprobeerd maar krijg het niet scherp genoeg... snif...

7. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Andere test doen en is die ook twijfel positief ha bellen voor bloedonderzoek.
    Spannend hoor succes

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Die KV-testjes (2 voor 5 euro) zijn idd wel redelijk gevoelig. En een streep is een streep! Zo'n test slaat alleen aan op HCG, dus dan zou je toch wel zwanger moeten zijn.
    Snap dat het spannend is voor je. Na een miskraam kun je dat natuurlijk nooit meer onbevangen beleven (trouwens ook niet als je zoals ik via de MMM zwanger wordt).

Vraag me af of een huisarts in deze situatie een bloedonderzoek zou doen hoor.

Sterkte!

9. mimi1987

mimi1987 Actief lid

20 mrt 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verdikkie, heb ik net een kruidvat test gedaan is ie mislukt :( geen streepje in controlevenster boehoe! Heb die sticks gekocht van kv merk trouwens

10. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Die met een pipetje? Vond ik geen fijne test. Die van action waren bij mij het duidelijkste!

11. mimi1987

mimi1987 Actief lid

20 mrt 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee de gewone laat maar zeggen ;)

12. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Zelf vind ik de clearblue met indicatie dus zwanger of nietvzwanger het fijnst...gewoon gelijk duidelijkheid...die van kV met pipet zijn ook handig maar vielen bij mij ook licht uit...pas na een week over tijd waren het echt knalstrepen..

13. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    even een paar daagjes wachten:)

14. mimi1987

mimi1987 Actief lid

20 mrt 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nadat mijn man vanmorgen vroeg heb je al gestest? Ben ik uit bed gegeaan en gelijk gaan testen met kv test. Het resultaat was nog steeds een vaag verticaal streepje maar nu zag je wel een plus staan. Ik moest niet goed kijken. Vanwege mijn miskraam durf ik niet te juigen en ben ik zelfs van plan dinsdag naar de dokter te gaan en te vragen voor een bloedtest, gewoon voor zekerheid. Maar waar ik bang voor ben is nu ook uitgekomen. Doodsbang dat het weer fout zal gaan... pfff kan gewoon nog niet blij zijn op dit moment. Bang dat ik net als vorige keer naar de gyneacoloog ga rn dat er een leeg vruchtzakje te zien is. (Week later moest ik terug en toen was er hartactiviteit te zien) zit te denken om te wachten tot 8 weken om naar de gyneacoloog te gaan. Heb in iedergeval een foto van de test gemaakt, wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Verticale streep is even breed als de controlestreep.......

dus....

ZWANGER!

GEFELICITEERD!

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Duidelijk zwanger gefeliciteerd!

17. Humava

Humava Niet meer actief

Zeker positief! Gefeliciteerd!!!

18. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Gefeliciteerd! :D

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Positief hoor, super mooi. Gefeliciteerd!

20. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Zwanger ! Gefeliciteerd:)

Deel Deze Pagina