Clearblue 2-3

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miertje84, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Hallo,

Test geeft vandaag 2-3 aan. Blij mee!

Maar volgens vk zou ik 12 jan uitgerekend zijn en dus iets meer dan 5 wk zwanger zijn... (Cyclus van 36 dagen) aan de hand daarvan komt zij op 12 jan uit... Miss maak ik wat langzamer hcg aan of als ik over 3 dagen test dat je dan 3+ aangeeft?

Wat denken jullie?

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Die testen van CB zijn een indicatie he. Niet iets om je steevast aan vast te houden.
    Je moet gewoon uitgaan van wat de vk zegt, en wat er uit je echo komt. Zit vast goed 😊
    En 2-3 is rond de 5 weken. Zou me hier echt niet te druk om maken ☺️

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Je kan langzaam hcg aanmaken, het kan alles kanten op dat is zo lastig. Bij mij was het een teken van een lege vruchtzak. Hcg ging erg langzaam en bij 6 weken had ik 2-3 weken en bij 7 weken pas 3+ dus eigenlijk toen als t idee dat er iets niet klopte.

Maar dat hoeft bij jou niet t geval te zijn, het kan gewoon goed gaan. volgende week weet je het tenminste

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    die dingen zijn idd maar een indicatie, grootste geldklopperij en onzekerheids-makers als je mij vraagt :) stop lekker met testen en geniet ervan ;) en hopelijk snel een goede echo!

5. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ik ben niet bang dat t mis is. Vorige week had ik 1-2 dus mooi opgelopen. Maar omdat m'n cyclus wat langer is was ik ff benieuwd. :)

6. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Idd stoppen met testen, je hebt t niet in de hand wat daar binnen gebeurd en t kan alleen maar stress veroorzaken wat ook niet goed is!

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina