hoi iedereen. Ik had gisteren een OVULATIETEST gebruikt zo een digitale en die gaf een dikke smiley, dus positief en dat terwijl ik nu 4 dagen voor NOD zit. Ik had een uur geleden vandaag ook een ovulatie test gebruikt en krijg alweer een dikke positieve test?? Heb toen na den uurtje dus net weer getest en zie alweer een positieve OVULATIETEST?? Ik heb mijn ovulatie duidelijk gevoeld en zelfs een positieve ovulatie test dus ben even in de war.. daarom mijn vraag aan jullie wat denken jullie dat dit betekent?
Want?? Overigens is het hebben van een posi ovu geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk daarna gaat springen en het voelen van je eisprong is ook niet geheel betrouwbaar Wanneer was hij overigens de vorige keer positief (smiley)? En waarom ben je eigenlijk gisteren en vandaag (2x binnen het uur) met een ovu test gaan testen als je tegen je nod aan loopt??
Zou een zwangerschapstest doen als ik jou was, is het negatief heb je dat uitgesloten en heb je een erg late eisprong
Ik zeg dat ik het betwijfel omdat ik mezelf geen valse hoop wil geven. Ik en mijn man willen graag een kindje en hebben vaak valse hoop aan ons zelf gegeven. Ik voel wat steken bij me onderbuik en voel me heel anders dan de overige maanden en heb geen zwangerschaptest thuis maar wel heel veel digitale ovulatie testjes & heb daarom daarmee getest. Gisteren was de test positief en dat vond ik raar en dacht misschien dat vandaag de test lichter worden en negatief, maar dat was dus niet zo en een dikke positieve test. Ik was geschrokken dat ik steeds positie testjes krijg en heb daarom omdat ik stiekem dacht dat als ik nog een test ga doe binnen de uur dat als het vager zou zijn of wat dan ook dat het gewoon een valse positieve test was.. gek genoeg niet. Ik ben zoiezo gek dat ik te vaak test maar heb dit nooit meegemaakt daarom.
5 juni... dan zou 7 juni je eisprong zijn geweest en zit je vandaag pas op 7 dpo en gisteren op 6 dpo. Dat de ovulatietest dan reageert op hcg is wel een enorm kleine kans. Ik zou gewoon nog sex hebben vanavond. Als je nu weer in je lh piek zit zal de ovutest morgen/overmorgen weer negatief moeten zijn.
Ik zou morgen gewoon een zwangerschapstestje halen en doen dan weet je het zeker. Bij mij waren de ovulatietesten trouwens ook positief toen ik zwanger was. Ik heb dit toen getest omdat ik hoorde dat dit inderdaad kon en ik had toch nog ovulatietesten liggen. Dus het is zeker mogelijk. Maar ik zou gewoon een zwangerschapstestje halen en die doen!
Ik heb kruidvat tests gehaald 2v5 en kan nu op werk niet testen. Ik ga vanavond testen of zal ik beter morgen ochtend testen?
Ik had ook allemaal positieve ovulatietesten in de maand dat ik zwanger bleek. (al waren deze van de kruidvat en daar hoor ik wel vaker slechte verhalen over). Hoop op goed nieuws voor je!
En al getest? Als je ovulatietesten steeds positief zijn door hcg moet de kv2v5 ook wel duidelijk zijn nu hoor