Hoi meiden, Ik snap het nu echt niet meer!! Ik loop in een traject voor iui met hormonen en dit is de 2de poging. Nu is het zo ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en ze zei dat me ei op knappen staat maar ik heb nog steeds geen positieve test gehad! Me ei is 15 mm.. snap dat niet meer hoor jullie wel? Baal wel flink want ik kon vanmiddag geen inseminatie krijgen want me man was in Amsterdam aan het werk! En nu gaat ronde 2 me waarschijnlijk voorbij
@waussie Volgens mij is 15 mm echt nog niet groot voor een follikel Ik lees hier op zp vaak over de 20 a 25 mm Denk echt dat ze iets te enthousiast was met dr uitpraak? Gewoon doortesten!! En insiminatie voor een pos test, heeft volgens mij ook niet echt zin? Ik denk echt dat deze ronde nog moet komen voor je
Wat raar van je gynaecologe. Ik vind een eitje van 15mm nou niet bepaald op knappen staan. Gemiddeld springen eitjes als ze tussen de 20-25mm zijn, dus ik zou gewoon nog even doortesten. Er is nog geen man overboord!
Ja het is allemaal nog steeds nieuw voor me dus ik kan me alles aan laten praten door hun haha! Maar dan ga ik gewoon door testen idd. Ze hadden gezegd dat als ik vanavond positieve test had morgen de inseminatie krijg maar denk niet dat hij positief is straks want hij is nog super licht..
Haha idd nog geen man overboord haha ik ga ze er zeker wel op aanspreken dat ze dus eigenlijk niet springen met 15 mm!
Hij kan ineens knallen . Ze hoeven niet op te lopen Maar 15 mm is echt nog niet op knappen Gewoon doortesten meid! Duim voor een mooie eisprong
Ho, ovulatietesten hoeven niet op te lopen! Je hebt altijd een bepaalde hoeveelheid LH in je bloed. Dat ze nu nog licht zijn, betekent dus niets. Je kunt zomaar ineens een positieve ovulatietest hebben.
Dat wist ik dus niet! Dacht dat ze opliepen! Maar dan ga ik gewoon netjes testen elke dag 2x! Dank jullie wel voor de reacties! Stelt me al een stuk geruster!
Ja hoor. Ik had op de ene dag een tuur met sensitest, dus nog geen lh piek in zicht En de dag erna een knaller
Das wel raar van je gyne . Ik moest met een eitje van 18,5 en 17 mm de pregnyl op maandag en woensdag de inseminatie
Nu 15 mm. Gemiddelde groei van 1,5 mm per dag. Duurt dus nog een dag of 3 voordat hij 19,5 mm is en dan komt hij tegen zijn rijpheid aan. Ik verwacht de komende 2 dagen nog geen posi ovu test bij je Ik zou dus de komende 2 dagen 1x per dag testen (rond 14 uur) en daarna 2x per dag testen (rond 11 en 19 uur). Succes!
Dat dus. Een follikel van 15 mm is geen rijpe follikel en staat nog lang niet op springen! Dat duurt nog wel een aantal dagen. Geen slimme gynaecoloog of je hebt het per ongeluk verkeerd begrepen.