De ovu van 13 juni heeft dus niet op hcg gereageerd maar idd op je eisprong (een eerder ovu op 5 juni heeft dus niet geleid tot een eisprong). Dan zou je ei op 15 juni zijn en zit je nu pas op 9 dpo Kan dus nog alle kanten op en je nod is dan over 5 dagen pas
Ik vertrouw deze testen eerlijk gezegd niet maar zag dat ik er 1tje toevallig ergens in de kast had dus dacht waarom niet uitproberen. Dit is een early kruidvat test. Ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is. P.s zoals nu vast duidelijk is, is mijn menstruatie nog niet gekomen.
Kun je m met mijn test vergelijken qua dikte van de lijn? Denk dat deze testen wel betrouwbaar zijn.. :
Qua dikte durf ik wel te zeggen dat het hetzelfde is maar uiteraard de duidelijke kleur niet, maar qua dikte wel.
Op de originele foto zie ik een pennestreep. Maar je foto is ook wel van veraf genomen. Op die bewerkte foto's zie ik wel wat maar bewerken om een streep te zien is niet goed. Ik zou even een ander merk doen en niet meer bewerken maar gewoon binnen 10 min een foto maken en plaatsen.
Ik wacht nu op sensitest en dan ga ik testen en de originele foto laten zien. Hier zie je dat ik de foto niet bewerkt heb en wel even open gemaakt.
Hij zit er idd breed maar vind deze testen vaak valse strepen geven helaas. Zeker als ze heel licht zijn.
Die tests komen morgen als ik het goed heb, maar meiden ik heb die tests voor niks besteld.. Ik ben net naar toilet gegaan en zag beetje bloed dus dat betekent menstruatie. Ik ben wel enorm geschrokken dan mijn menstruatie nu pas is gekomen.. Als ik het ga berekenen zoals een dame boven aangaf dan zit ik nu precies 12 dpo. Maar goed meiden enorm bedankt voor jullie lieve reacties en hoop dat ik ooit hier kan reageren en zeggen dat ik zwanger ben.