Goedemorgen, Woensdag is mijn NOD. Ik heb net een test gedaan en er kwam direct een duidelijke tweede streep. De streep is wel lichter geworden na het opdrogen. Wat denken jullie? Liefs KRV
Is deze van 2bsure? Daar lees ik wel vaker valse streepjes over namelijk... Wellicht even een ander merk doen? De kruidvat 2 voor 5 euro reageren ook al snel.
Vind die eerste discutabel, gezien alles uitgelopen lijkt (heb je teveel urine gebruikt?) en die 2e opgedroogde is grijs. Dus ik zou deze nog als negatief beschouwen.
Bij de eerste foto was het echt direct na het 'dippen'. Het streepje is roze/paars nu het opgedroogd is. Op de kv test is helaas niks te zien, ik heb ook nog een vroege test van de trekpleister gedaan en daar is heel licht een plus te zien maar die krijg ik niet eens op de foto. Ik heb woensdag 14 juni een iui behandeling gehad in mijn natuurlijke cyclus. Dit is de eerste keer in 2,5 jaar tijd dat er überhaupt iets te zien is op een test. Ik hou jullie op de hoogte, bedankt voor de reacties!
Spannend maak je het zeg! De 2besure testen zijn inderdaad een beetje vreemd - maar ik vind dit er wel veelbelovend uitzien. Vooral omdat het streepje er eigenlijk direct is. Zonde van de kruidvat - maar die zijn tegenwoordig dan juist weer wat minder gevoelig. Even wachten...! Heeeel benieuwd naar je volgende test over een paar dagen
Ik zie wel iets, al is het wel vaag dat hij grijzig opdroogt.. Ik zou over een paar daagjes nog eens een testje doen
Als je kv testje negatief is dan ben ik er eerlijk gezegd een beetje bang voor, aangezien de 2bsure zo duidelijk was... Kruidvat heeft wel even nodig om goed op te drogen maar reageert wel snel normaal. Ik testte op 11 dpo licht maar duidelijk positief met urine van eind ochtend... toch hoop ik dat je testjes alsnog gaan oplopen!
SMJD bedankt voor jouw uitleg, ik vind het ook vreemd dat de kv test negatief is want ik las dat deze testen heel gevoelig zijn. Ik heb wel met andere urine getest maar ik had nog niks gedronken. Ik wacht het af, nog meer testen doen heeft nu ook geen zin.
Als be sure vals is dan klopt het wel dat de kV er niet op reageert . De kruidvat testen zijn minder goed dan vroeger. Ik zou de be sure niet als positief beschouwen
Heb je de kV met dezelfde urine gedaan? Of je eerste test met ochtend urine en de kV niet? Als dat laatste het geval is zou ik morgenochtend nog een kV doen. Zou me verbazen als er dan geen teeede streep staat, vind het streepje wel erg duidelijk...
Nou dat is al de tweede test die ik vandaag hier zie van 2b sure die zo raar vlekt. Balen dat de kV negatief is. Ben zelf niet zon fan van die plustesten. Hopelijk gebeurt er nog iets!
Ik had een paar dagen gelede precies hetzelfde, en met meerdere testen van 2be-sure. Ik heb er ook een topic over geopend. Kruidvat 2v5 en sensitest negatief, maar deze bij doorlopen duidelijk roze en dan afnemend tot grijs streepje. Meerdere dagen na elkaar hetzelfde, en op de dag van de laatste "positieve" test ongesteld geworden. Ik koop ze niet meer...
Kan je ons op de hoogte houden over je verdere testen? Als het bij jou ook vals positieve testen zijn ga ik hier namelijk mee naar de fabrikant, vind dit niet normaal...
Hoi dames, helaas een negatieve test vandaag. Inmiddels heb ik ook buikpijn dus ik heb de hoop deze maand volledig opgegeven. Fluss, ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen, wellicht dien ik ook een klacht in. Het streepje stond er direct en erg duidelijk! Ik vind dit echt niet kunnen maar ik weet niet zeker of er misschien wel iets is geweest en/of de test té gevoelig is. Ik heb namelijk expres getest tijdens mijn menstruatie en toen was er helemaal niks te zien.
Ik had het echt precies hetzelfde, en net zo duidelijk! Met 3 testen wel, 3 testen niet, en de ultra gevoelige van sensitest en die van kruidvat lieten niets zien. Dus er klopt gewoon niets van.