Lieve dames, Afgelopen jaar eigenlijk een rustjaar ingelast vanwege onderstaande handtekening..... Afgelopen week mijn eisprong gehad waren op vakantie had geen test mee maar dinsdagavond bij thuiskomst was de test nog positief denk maandag dat die knal was. Tegen beter weten in omdat ik eigenlijk onmogelijk natuurlijk zwanger kan worden vanwege icsi en tese dinsdag en woensdag gezellig gemaakt. Zojuist naar de wc geweest en zag ik tot mijn schrik druppel rood bloed in mijn ondergoed..... Ik heb een zeer regelmatig cyclus en altijd op dezelfde dag eisprong kan de klok erop gelijk zetten. Ik heb nog nooit tussentijds bloed verloren ook niet na de seks. Wat moet ik hier nou mee? Of van denken? Kan iemand helpen....
Lieverd allereerst: wat een heftige weg moeten jullie doorlopen! Dikke knuffel! Helaas kan dat bloed van alles zijn. Ik heb het weleens op 4 dpo gehad en het was niks... ik denk nog een ovulatiebloedinkje ofzoiets. Ook ik heb een redelijk regelmatige cyclus en verlies verder nooit tussendoor bloed.
Ik schrok net echt zo erg dacht meteen aan baarmoederhals kanker niet eens aan zwanger zijn opzich want eigenlijk is dat onmogelijk..... Heb het echt nog nooit gehad...... Jullie hebben ook een heftige weg. Veel sterkte ook voor jullie
Nee inderdaad ga proberen niet druk te maken.... Stond letterlijk te shaken op het toillet schrok echt.
Ja natuurlijk schrok je! Logisch! Maar echt, probeer je er niet druk om te maken... noteer voor alle zekerheid wel ergens wanneer je dit had.
Ja hou al heel jaar mijn cyclus bij vanaf de curretage. Zal dit even noteren bij cyclus van deze maand. Vind echt zo gek ik heb dit echt nog nooit gehad gewoon. Kan dat nu nog van ovulatie zijn 4 dagen daarna? Was echt zo te zien 1 (flinke) druppel. Eenmalig tot nu toe
Ja hoor, kan best! Bij mij was het ook op 4 dpo. Ik heb erna nog uitstrijkjes gehad (niet om die reden) en dat was in orde.
Vorig jaar december bij de curretage hebben ze ook nog alles nagekeken en zag er toen prima uit verder. Dus nou ja probeer er maar niet teveel druk om te maken idd. Jullie succes met de tese. Mijn man heeft ook een tese gehad in 2012. Hopelijk voor jullie een positieve uitkomst
Ik had de ene keer wel wat bloed bij een ei sprong en innesteling en de andere keer niet. Was echt geen pijl op te trekken, ik ben volledig binnenstebuiten gekeerd en alles was in orde wat dat betreft, geen enge ziektes. Ik had een soort app op mijn telf en daar noteerde ik alles in voor de gyn, die kon dan mee kijken en mij weer gerust stellen Wat een verdrietig traject hebben jullie al achter de rug, ik wens mee dat het snel een keertje goed gaat voor jullie.
Ja heel verdrietig inderdaad..... Dat bloed gisteren vind ik echt apart ik ben nu bijna 34 maar dat heb ik echt in al die jaren nog nooit gehad, daarom schrok ik ook zo erg. Het is tot nu toe bij die ene (flinke) druppel gebleven......
Nou, ik ben het eens dat het alles kan zijn. Alleen ik ben iemand die nooit tussentijds bloedverlies heeft. Ook niet tijdens de zwangerschap. 1 keer en dat was een MA al weet ik niet of dat ermee te maken heeft. Maar er is nog 1 uitzondering... bij mijn jongste dochter. Na een aantal dagen na de eisprong (ik dacht zelf een week maar deed geen ovu) verloor ik 1 druppel bloed. Verder niks. Het moet de innesteling zijn geweest. Dus ik duim voor je hoor
Dank voor je reactie. Ik heb het dus ook echt nog nooit gehad echt helemaal nooit. Ik voel mijn eisprong altijd precies aan maar nooit bloed gehad tijdens of na de eisprong ik snap er niks van..... Ben nu steeds als ik naar de wc moet bang dat er nog meer komt maar is tot nu toe bij die ene druppel gebleven......
Poe ja dat zou wel echt een wonder zijn dan. Ik durf het niet eens te hopen..... Ik heb verder nergens geen last van geen andere gevoel of iets in mijn buik
Dank je wel. Dat zou wel echt een wonder zijn dan.... maar ik durf dit niet eens te denken of te hopen.... zo eng
Ik heb weleens voor eisprong een drup bloed gehad, net na ei ook weleens, tussen ei en nod altijd bruinverlies. Dus het kan vanalles zijn