Ah super! Dat zijn goede tekenen! Ik heb dat deze maand 0,0 gehad. Misschien omdat het de eerste ronde na de pil is? Mijn nod is 7 okt, uitgaande van een LF van 14 dagen. Ik vind het echt zo gruwelijk spannend! We hebben 1, 3 en 4 dagen voor ei goed benut
Arghhh!!!! Duurt lang he laat het dan maar een super-ei worden. Maar als je cyclus klopt zoals je ‘m verwacht in je banner dan duurt je ei ook nog even dus heb je misschien pas overmorgen die knaller? Voel je verder iets; trekkend gevoel ofzo?
Is ook zo! Had alleen zo gehoopt op een kortere cyclus.. maarja. Ik heb nog 1 test liggen. Vanmiddag even naar de action crosse. Die zijn volgens mij ook wel betrouwbaar. Verder gevoelloos Behalve hoop slijm
Zou je niet beter vandaag een setje van deze testen kunnen bijbestellen? Anders moet je 2 soorten met elkaar gaan vergelijken en dat zorgt misschien ook voor verwarring? Ik weet niet of ze even gevoelig zijn?
Volgens mij zijn ze wel even gevoelig. Als ik nu bestel dan zijn ze morgen of overmorgen binnen. Dus morgenochtend kan ik dan DE knaller missen.. Even over nadenken. Eerst nog even koffie
@Doublemom Ik heb nu die paarse van de action gehaald. Gelijk net 1 gedaan. Mooi roze maar nog net niet positief. Net als Z&K. Vanavond doe ik de laatste van Z&K en ook 1 van de action om ze te vergelijken. Ik moet en zal dat ei vinden
Nee ik heb toen geen ovulatietesten gebruikt. Ik test dus komende dagen gewoon lekker door. Hij zal deze week toch wel een x positief moeten worden! Zou je denken...
Ja... pfff laat ik maar zeggen dat de knaller nog moet komen Straks komt die PIEK helemaal niet? Heb ik geen eisprong... test je helemaal voor niks!? Hoe is t bij jou? Kruipen de dagen al voorbij?
Pfff dat mag ik toch niet hopen voor je! Laat het dan tenminste maar een laat ei zijn... Oh ja die dagen kruipen echt zoooo traag! En ik voel allerlei dingetjes die ten eerste nog veel te vroeg zijn en ten tweede niks hoeven zeggen want dit is eerste ronde zonder pil. Maar jeetje wat spannend
Arggg dat worden nog een paar lange dagen voor je Hopelijk van t weekend weer wat minder mee bezig en gaat de tijd wat sneller bij je! Wat dat betreft kan ik je de handschudden hoor. Zit zo op die eisprong te wachten.. menn duurt zo lang! Vandaag weer veel rekbaarslijm en dat trekkend gevoel wat je laatst zei. Maarja die test he. Die blijft te licht
Ik wil niet de pret bederven, maar de action ovulatietest is helaas ook niet net niet positief. Hij kan nog veel donkerder. Je test altijd wel lichte streepjes, en bij mij werken de ovulatietesten vaker niet dan wel omdat ik dus altijd donkere strepen heb en dan vals positief test en dus nog geen eisprong heb of geen positieve test en wel een eisprong. Die streepjes op de zwanger en kids heb ik de hele cyclus door, omdat die testen best gevoelig zijn. en ik heb nooit echte knallers gehad zoals sommige hier hebben en bleek toch een eisprong te hebben gehad. Ook is de action niet te vergelijken met die van zwanger en kids, juist vanwege het gevoeligheids verschil. Mocht je door willen testen raad ik je aan om de zwanger en kids testen bij te bestellen. Uiteraard niet lullig bedoeld dit, maar zag je reacties dat je dacht er bijna te zijn. Zou kunnen hoor maar bedoel deze streepjes heb ik dus eigenlijk altijd met of zonder eisprong.
Ik testte vandaag op dag 20 positief. Dit heb ik vaker (mega onregelmatige menstruatie, varierend van 4 tot 10 weken), dus er is nog hoop