Goede morgen allemaal, twee dagen terug heb ik een test gedaan (zat toen 2 dagen voor NOD) en hier op was een heel licht streepje te zien. Vandaag op NOD nogmaals een test gedaan en het streepje is beduidend donkerder dan die van de test hiervoor, maar ik vind het streepje wel nog heel erg licht voor op NOD. Zouden jullie even mee kunnen kijken? Bovenste is twee dagen voor NOD, onderste is van vandaag.
Ze zijn mooi opgelopen, dat is het belangrijkst. Best kans dat je net voor je nod nog zit. Heb je ovulatietesten gedaan? Een latere innesteling is ook mogelijk. Niets om je zorgen over te maken in ieder geval.
Ze zijn hartstikke mooi opgelopen. Echt niet te licht hoor en daarbij is de hcg oploop bij iedereen anders. Niks om je druk over te maken. Gefeliciteerd!
Als jouw lf 12 dagen is ipv de gemiddelde 14, dan zit je nu welliswaar op je nod, maar volgens het gemiddelde dus nog 2 dagen er voor Dat kan dan ook een wat lichter streeoje verklaten. Ter vergelijking, mijn nod was altijd op 11 dagen na ei . Je strepen zulien er prima uit hoor Gefeliciteerd!
Dankjulliewel voor alle reacties! Voor de geboorte van mijn zoontje heb ik twee miskramen gehad dus ik blijf het altijd een beetje spannend vinden die eerste weken.
Gefeliciteerd! Ik vind je streepje niet licht voor nod. Bij mijn jongste was het streepje op 14 dpo lichter dan jouw streepje.